Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-12-2008, 03:12
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default de daily onderhanden.

Binnenkort moet de daily van jeroen (jetta 1600 gti) er aan gaan geloven.
Na onze bijna dood ervaring gaat er een ander blok in.

We reden de tunnel in. en ze begint te stotteren en gek de doen. midden in de heienoord tunnel stopt ze er mee.
we hebben div. vrachtwagens heel snel moeten zien uitwijken. en daardoor hadden we bijna een ongeluk in de tunnel.

Na een hoop gasgeven en starten sloeg te weer aan. volgas de tunnel uit niet meer van het gas

Ander blokje van iemand overgenomen en bleek die gaarder te zijn als wat eruit kwam


Inmiddels een blok kunnen vinden van een golf 3. helemaal compleet. moet hem zelf uitbouwen en mag alles meenemen wat ik nodig heb. en het mooiste ik heb hem horen lopen dus dat moet goed zijn.

Alleen nu een paar vraagjes:

Golf 3 motor in een golf 2 dat is een swap die natuurlijk al veel is gedaan. het gaat om een 1.8 55kw (van de g3). deze moet in een g2 van 1988 komen.

Kan iemand mij tips geven hoe dat verder met de kabelboom zit? kan ik beter de golf 3 zekering kast nemen? of juist die van de golf 2?
ik schrik niet van een paar draden!! dus als jullie wat tips hebben kunnen we er mee aan de slag!

Hoe zit het als ik van een 4 naar 5 bak ga? moet neem ik aan heel het schakelmechanisme over? zo ja dan hebben we daar al een donor voor aangeschreven

alvast bedankt voor jullie reactie's!

Mvg Remco en jeroen
Reply With Quote
  #2  
Old 20-12-2008, 08:51
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Kabelboom van een 90er golf 2 er in
Schakelstangen van een 4 of 5 bak zijn het zelfde op het kleine kunstof stangetje na
Staat er ook op 4 of 5 bak
Reply With Quote
  #3  
Old 20-12-2008, 20:07
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Kabelboom van een 90er golf 2 er in
Schakelstangen van een 4 of 5 bak zijn het zelfde op het kleine kunstof stangetje na
Staat er ook op 4 of 5 bak


Jan,

Hoezo van een 1990 golf 2? kan ik niet de kabelboom van de golf3 erin zetten? of is dit omslachtiger?

Volgende week de motor ophalen dus dan kan hij ingebouwd worden er zit dus verder geen verschil in het schakelmechanisme? alleen dat witte kunstof stangetje vervangen voor een van een 5 bak?

Gr remco
Reply With Quote
  #4  
Old 21-12-2008, 12:45
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Golf 3 kabelboom kan wel,maar dan moet je de stekkers van de schakelaars ed over solderen
Dus nieuwmodel golf2 is handiger
Ind dat witte of zwarte kunstof stangetje
Reply With Quote
  #5  
Old 25-12-2008, 04:41
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default

in iedergeval bedankt
Reply With Quote
  #6  
Old 25-12-2008, 20:29
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Quote:
Originally Posted by remcotje
in iedergeval bedankt

JA,en hoe is het nu?????
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum