|
||||
|
||||
Diversen golf 3 (+ usa) onderdelen te koop
In de vakantie de garage opgeruimt en daarom de volgende delen te koop:
Koplampen set L+R in nette gebruikte staat € 35,00 set Op de rechter zitten wat lichte krasjes putjes van steenslag de linker is onbeschadigd. Set Achterlichten rood oranje origineel nette gebruikte staat €30,00 Klink polo 6n2 met sleutelgat bijrijderszijde (voor kleine cylinder) €20,00 reeds gespoten in de kleur boreaux rood. Usa bekerhouder kleur creme (achterste bevestigingslip afgebroken) €10,00 Verkocht ! Usa onderlip in nette (gebruikte) staat €40,00 Verkocht ! BB5 wiel in de maat 7,5 x 17 steek 4x100 et 35 met stoeprandschade (foto is voorbeeldfoto zonder schade) Gratis af te halen leuk om bv je tuinslang op te rollen. Last edited by classic-edition : 27-12-2009 at 16:25. |
|
|||
|
|||
Heb wel interesse in de koplampen.
Zijn de knipperlichten+afdekplaatjes ook los te koop? Kun je me anders een prijsje mailen voor koplampen+knippers? Gr., Herman |
|
||||
|
||||
wat is de kleurcode??
|
||||
|
||||
zijn de witte knippers nog te koop. Zo ja ? Dan wil ik die graag ...
|
||||
|
||||
Achterlichten nog te koop???zoja pb me ff svp..
grtz, Vic
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn er nog ,PM verstuurd ! |
|
||||
|
||||
Begin topic aangepast en tevens weer eens in het zicht.
|
|
|||
|
|||
Quote:
de us lip is voor mij ,maar da hadden we al gepm'ed enkel nog afspreken voor hem op te pikken. wil ze volgende week zelf komen halen. mvg steve pm me maar Last edited by racers_elite : 23-12-2009 at 20:02. |
|
|||
|
|||
als dat niet doorgaat wil ik m wel overnemen!
kan m vande week nog ophalen. pb me anders maar als t niet doorgaat. mvg Pierre |
|
||||
|
||||
Usa lip gereserveerd voor Steve tm zondag
Bekerhouder gereserveerd Achterlichten gereserveerd Mbt de BB5 velg deze kan enkel GRATIS worden AFGEHAALD in Tilburg. Last edited by classic-edition : 23-12-2009 at 21:07. |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
geen foto's van de klinken gemonteert?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel in mijn project topic |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
heb je maar 1 bbs wiel?
en misschien foto van de schade? chillburg is niet zo gek ver weg, is er goed met ov bij jou te komen? word wel januarie denk eer dat ik tijd heb om langs te komen..
|
||||
|
||||
Quote:
Grapjas ,natuurlijk heb ik maar een wiel. Ik had een set in 4x100 op de auto toen mijn vrouw tegen een stoeprand aan reed . Omdat deze velgen nieuw geen drol kosten heb ik hem niet laten repareren en heb ik 1 nieuwe bijgekocht. Even voor de duidelijkheid wie het eerste afspreekt om hem zo snel mogelijk GRATIS af te komen halen mag hem hebben. Ik wil de garage opgeruimd hebben. |
|
||||
|
||||
ik wil hem graag hebben. maar ik kan pas eerste week januari waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Als er iemand eerder is heb je pech. Zo niet dan kan je hem alsnog op komen halen. |
|
|||
|
|||
de lip ben ik vandaag gaan ophalen
aangename kennismaking |
|
||||
|
||||
Quote:
Is wederzijds ,succes met je project |