|
|||
|
|||
raadsel bij koppeling g60
voordat mijn motor gereviseerd is had ik een fluitend geluid aan mijn koppeling en schakelde hij slecht, nu alles terug gemonteerd is en nieuwe butee gestoken is is het geluid er weer en stopt het als ik ontkoppel.
heb vandaag bij draaiende motor de pomp op boite gedemonteerd en dan stopt het, lijkt dus dat butee net tegen drukgroep komt en begint mee te draaien denk ik. als ik naar die pomp zie dan zit het asje er niet helemaal in en kan ik het wel verder duwen maar komt het er terug een stuk uit. ook als ik het induw hoor ik gepruttel bij pomp van pedaal. ik heb een paar gedachten: -kan dit door lucht op leidingen komen? -zou pomp achter pedaal stuk zijn? -is het normaal dat asje van pomp aan boite los zit, ik kan het er zo uittrekken. kwa druk op pedaal zit het wel goed denk ik en schakelt ook vlot. wat denken jullie? groeten Sam g60 |
|
||||
|
||||
ik denk druklager?
heb ook zoiets gehad, koppeling in hoor je niks. koppeling los hoor je herrie. |
|
|||
|
|||
is inderdaad druklager dat ik hoor maar is splinternieuw!
mijn probleem is dat mijn motor een volledige revisie heeft gehad en ik nu nogmaar men eerste 800km heb gereden. het probleem ligt erbij dat de pomp die drukgroep bediend steeds licht bekrachtigd blijft en zo men druklager naar de bom helpt. m.v.g Sam g60 |
|
|||
|
|||
je moet je pedaal is ff helemaal terug halen in de auto. de boel ff goed ontluchten ik denk dat je retour gaatje in de bovenste hydrolise cilinder niet vrij komt dan krijg je deze problemen!
|