Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-12-2008, 20:28
sam g60 sam g60 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 29
Default raadsel bij koppeling g60

voordat mijn motor gereviseerd is had ik een fluitend geluid aan mijn koppeling en schakelde hij slecht, nu alles terug gemonteerd is en nieuwe butee gestoken is is het geluid er weer en stopt het als ik ontkoppel.

heb vandaag bij draaiende motor de pomp op boite gedemonteerd en dan stopt het, lijkt dus dat butee net tegen drukgroep komt en begint mee te draaien denk ik.

als ik naar die pomp zie dan zit het asje er niet helemaal in en kan ik het wel verder duwen maar komt het er terug een stuk uit.

ook als ik het induw hoor ik gepruttel bij pomp van pedaal.

ik heb een paar gedachten:
-kan dit door lucht op leidingen komen?
-zou pomp achter pedaal stuk zijn?
-is het normaal dat asje van pomp aan boite los zit, ik kan het er zo uittrekken.

kwa druk op pedaal zit het wel goed denk ik en schakelt ook vlot.

wat denken jullie?

groeten
Sam g60
Reply With Quote
  #2  
Old 16-12-2008, 14:03
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

ik denk druklager?

heb ook zoiets gehad, koppeling in hoor je niks.
koppeling los hoor je herrie.
Reply With Quote
  #3  
Old 17-12-2008, 00:00
sam g60 sam g60 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 29
Default

is inderdaad druklager dat ik hoor maar is splinternieuw!
mijn probleem is dat mijn motor een volledige revisie heeft gehad en ik nu nogmaar men eerste 800km heb gereden.

het probleem ligt erbij dat de pomp die drukgroep bediend steeds licht bekrachtigd blijft en zo men druklager naar de bom helpt.

m.v.g
Sam g60
Reply With Quote
  #4  
Old 26-12-2008, 15:36
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

je moet je pedaal is ff helemaal terug halen in de auto. de boel ff goed ontluchten ik denk dat je retour gaatje in de bovenste hydrolise cilinder niet vrij komt dan krijg je deze problemen!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum