|
||||
|
||||
Furb: VW Golf 3 2.0 GTI
Ik zal even mijn 'nieuwe' auto presenteren:
Een Volkswagen Golf III uit 1992. Het is een origineel Nederlandse 8 klepper GTI. Het is verder een vrij standaard auto maar de Supersport schroefset ligt klaar en moet alleen nog even gemonteerd worden Er moeten een aantal dingen aan gebeuren waaronder een nieuw stadlichtunitding, een hoedenplank en kofferklepbekleding. Uiteindelijk zullen er nog wel een stel mooie wielen onder komen maar dat is nog even wachten/sparen/zoeken naar mooie wielen. Mijn vorige auto was hier trouwens ook wel bekend: Ik ben benieuwd naar de reacties, tips en ideeen! |
|
||||
|
||||
Blijft een leuke basis, zo`n witte MK3.
Heb je al een motor gekocht trouwens?
|
||||
|
||||
Mooie auto!! Vooral in het wit komen de zwarte delen zo mooi uit! Zie dat je geen mistlampen hebt...jammer! En waar zijn je kuipstoelen??? Die horen toch echt in een GTI te zitten dacht ik zo... in mijn GTD zitten ze ook....
Verder nog wat specs van de auto?? Ben benieuwd naar je schroefset!
|
||||
|
||||
René,
Ja, ik heb een rode Suzuki SV 650 S uit 2000 met 33.000 km. Mooie motor met wat leuke extra's. Geen mistlampen inderdaad. Het is verder maar een kale uitvoering inderdaad. Het interieur is ooit gewisseld denk ik. Dit interieur is erg netjes dus het vorige zal wel kapot geweest zijn ofzo. Specs van de auto... origineel Nederlander met 180.000 km op de teller. Als het goed is gaan we morgen de schroefset monteren, die ligt namelijk al klaar. |
|
||||
|
||||
En dan zeggen dat je naar een 1.6 gaat kijken.
Leuk apparaat wat weinig extra's nodig heeft.
|
||||
|
||||
5 kwartier geploeterd gister maar toen lag de gti dan ook op zn buik
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hier even een fotootje, der volgen er wel meer wanneer het weer wat beter is :|
|
||||
|
||||
Ik ben er blij mee mannen!
|
|
||||
|
||||
Stoer ding, wat zijn dat voor wielen trouwens die er nu onder zitten?
|
|
||||
|
||||
Is standaard GTI..
Ziet er goed uit met verlaging. Oranje knipperlichten zullen volgens mij ook wel goed staan.
|
||||
|
||||
moest er nog iemand een net bumpertje hebben in het wit dan mag die zich melden
het huidige bumpertje is niet netjes en die lelijke roosters zitten gekit ..
|
||||
|
||||
Keer die bumper onder handen nemen, knippers erin ..
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding man!!
Vind die velgen ook helemaal goed die eronder zitten! Ik zou zeggen, ff netjes maken (bumper etc.) en genieten!!!
|
||||
|
||||
idd, bumper strak, originele mistlampen erin, oppoetsen en klaar!
Wit is weer helemaal in!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Zo, een update:
De oranje verlichting rondom zit er in. Ik moet nu alleen nog een nieuw dummie lichtje in de voorbumper hebben, dan is ie klaar voor het DUB 05 weekend. Foto's met de GSM: En nog een met de Vento van Stijntje: |
|
||||
|
||||
Tijd voor fatsoenlijk fotomateriaal.
Fotoshootje van Ferdie zn GTi gemaakt, nu met een ander maatje rubber om de velgjes getrokken 8) Heerlijk laag voor deze daily van Ferdie, stuiterse maat! Stijntje in de GTi Ferdie zelf in de GTi En natuurlijk Misha ook even achter het stuur van de GTi |
|
||||
|
||||
ding is echt achterlijk laag .. beetje vergelijkbaar met mijn jetta's
setup nu, supersport setje rondom op het laagste met de bumpstops ertussenuit!
|
||||
|
||||
ERG mooi Ferdie! Goede look zo, begin die velgjes steeds leuker te vinden zo.
Zou ik ook wel een MK3 willen hebben.
|
||||
|
||||
Erg vette Golf zo