|
|||
|
|||
Achterschokbrekers / schroefset achter Golf 2
Omdat mijn beide schokbrekers achter zo lek als een mandje zijn en ik grotere velgen gekocht heb, leek het me verstandig om deze schokbrekers een keer te vervangen, om te voorkomen dat de wielen aan gaan lopen oid.
Daarom de vraag of iemand nog een goed setje achter-schokbrekers voor een Golf 2 heeft liggen? Het liefst van een schroefset, zodat ik deze eerst op normale hoogte in kan stellen en later een keer schokbrekers voor van een schroefset haal en dan de auto verlaag. Maar normale, goede schokbrekers (bijv. van die sport-schokbrekers) zijn ook goed. Maar gelieve niet met hele dure setjes aankomen, want ik ben een low-budget chauffeur. :P P.S. Ik ben NIET op zoek naar een vaste verlaging. |
|
|||
|
|||
Heb nog wel wat staan
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel 2 goede achterschokbrekers.
Kratje amstel, en ze zij van jou |
|
|||
|
|||
Op dit moment heb ik iemand gevonden die een goed setje normale schokbrekers voor me heeft, maar omdat mijn voorkeur toch bij een schroefset ligt, wil ik bij deze nog één keer vragen of er toevallig nog iemand is met een schroefset voor de achterzijde?
Desnoods mag je ook een compleet schroefset setje aanbieden en dan kijk ik wel of ik de prijs reeël vind. Maar het liefst alleen de achterschokbrekers van een schroefset. En nogmaals.. GEEN vaste verlaging. |
|
|||
|
|||
Up.
|
|
||||
|
||||
Voor 200 euro koop je een complete nieuwe set
|
|||
|
|||
ik heb er 1 liggen ....1 poot ...gratis
en 2 voor poten ..zgan 75 km gebruikt ....75,- euro |
|
|||
|
|||
Ondanks ik eigenlijk al een schroefset gekocht heb (van Alberto hierboven) en deze volgende week maandag binnen verwacht, ben ik nog wel op zoek naar 2 originele achter schokdempers (zonder verlaging) van een Golf 2/3.
Heeft iemand deze nog liggen, laat het me dan even weten aub. Last edited by KJ-Golf : 06-04-2009 at 12:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
|