|
|||
|
|||
Speling remklauw
Zie foto, de remklauw heeft iets speling ten opzichte van de beugel.
Is het zo bedacht dat de geleidepennen slijten, en niet huls in de beugel? Of is een heel klein beetje speling geen probleem/normaal? |
|
||||
|
||||
Kan je speling moeilijk beoordelen zo! Voel eens bij een andere auto zouk zeggen
|
|||
|
|||
Voelde het ook op de klauwen die onder auto zitten...
Dus ik vraag me af of het normaal is |
|
||||
|
||||
Is niet goed, en geeft een KLOENK geluid, ik zou zeggen kijk of de dealer de geleidepennen los heeft en vervang deze. Wel dik in het vet zetten misschien is de speling dan ook wel weg omdat nu het vet allemaal ingedroogd is.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
Vet is nog prima.
De vraag is idd of het met nieuwe pennen opgelost is, zal zo eens meten of de pen overal even dik is.. |
|
|||
|
|||
Misschien het verkeerde type pen gebruikt? Bij het magazijn van v/d brug zeiden ze, toen ik om pennen vroeg, of ik de dikke of dunne moest hebben. Er schijnen remmen te zijn met één dikke pen en één dikke en er zijn klauwen met twee dikke pennen. Hoeveel het verschil bedraagt is me niet bekend.
|
|
|||
|
|||
Mijn verhaal sloeg op de voorklauwen van een polo/golf1 voor 20x239 klauwen. My bad, want het draait hier om die van de achteras
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoelden ze niet de lengtes van de bussen?
|
|||
|
|||
@Alfred, bedoelde wel klauwen van de voorzijde...
Had alleen de pennen geprobeerd op een nieuw zadel van de achteras. Hier had één pen wel speling in de ene bus en niet in de andere. Zit dus verschil in. Die bussen zijn niet te vervangen?
|
|||
|
|||
In beide hoesjes zat trouwens een klein gaatje/scheurtje. Dat zal de oorzaak van de speling zijn..
|
|||
|
|||
Quote:
nope volgens de meneer van het magazijn niet. |