|
||||
|
||||
Golf type 2 G60 voor- en achterbumper
Hallo,
ik bied bij deze aan een voor- en achterbumper incl. binnenbalken en knipperlichten in de kleur LA3A. Het is imitatie, maar wel in keurige staat. Achterbumper ligt op zolder maar is in dezelfde staat als de voorbumper. Vandaar dat deze ontbreekt op de foto's. Prijs: 40 euro voor beide |
|
||||
|
||||
zijn de kunstofdelen nou net behandelt voor de foto of zijn ze echt zo glanzend?
lijkt me van niet.. waar op te halen?
|
||||
|
||||
Heb ik even schoongemaakt, en wat valma derop gesmeerd. Af te halen in Gorredijk.
|
|
||||
|
||||
dat zuigt.
is me net iets te voor om bumpers te halen. je zal ze zeker wel snel kwijtraken. succes man
|
|||
|
|||
Heb je misschien een foto van de achterbumper voor mij?
|
|
||||
|
||||
enig idee wat het verzenden kost ?
heb wel intresse,,,,ik woon in drenthe Gr rik (pm) |
|
|||
|
|||
Zijn niet te verzenden is langer dan 1meter 40 ..
tnt post verstuurt dus niet..... zal rijden worden |
|
|||
|
|||
alles is te verzenden
bel je toch een verzend bedrijf kost ook niet zoveel. |
|
||||
|
||||
how geintje....:P net even opgezocht...ik woon er maar 25 km vandaan
dus ik wil ze wel ophalen als je ze nog hebt.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Geef mij dan eens een adres van een bedrijf die producten langer dan 1m40 voor een particulier!!!!!!!!! wil verzenden en voor een bedrag wat nog ergens over gaat.... dus setje bumpers voor 25 euro ofzo.. en geen ups prijzen!!!!!!!!!!!!!! sorry voor de offtopic |
|
||||
|
||||
Zijn ze er nog???
Ik wil best wel een eindje rijden voor zulke nette bumpers! Alles zit erbij; inclusief de bouten voor het monteren aan de carroserie?? Laat het maar horen! E-mail: remi1990@telfort.nl
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Hij heeft ze al verkocht zei stuurde hij mij.
|
|
||||
|
||||
Dat zeg je alleen maar, omdat jij ze wilt hebben!!!
Nee, geintje hoor!!! thanx! Slotje erop, heren moderators?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |