|
|||
|
|||
Westmoreland front
Hier nog een leuke aanbieding voor mensen die een Westmoreland Front willen.
Het enige bij dit front is dat bij de gril een pinnetje afgebroken is. Westmoreland Front |
|
||||
|
||||
wat een oplichter... voor dat geld mag je toch MINSTENS een slotplaat verwachten.
|
|||
|
|||
Quote:
Bij dat front zit een slotplaat. Dat zit bij mijn front er ook bij. ( nog 1 week wachten dan is het er ) Dat van mij koste duurder want dat is kompleet en heel. |
|
||||
|
||||
Das Kit kann auch mit Schloßträger bestellt werden ( Preis auf Anfrage)
Er zit dus geen slotplaat bij, deze kan alleen tegen meerprijs erbij gekocht worden Bij deze aanbieding krijg je alleen een 'how to' om je eigen slotplaat aan te passen zodat je dit front kunt monteren...
|
||||
|
||||
Voor dat geld mag je idd een slotplaat verwachten,
Een grill kost in USA gemiddelt rond de 50 a 60 dollar.. En een paar alto koplampen zijn ook niet het geld. De verzendkosten van een grill uit de USA is ook niet echt duur omdat het binnen standaard maten valt. Op het moment dat de slotplaat erbij zit gaan de verzendkosten uit de USA pas in de euro's lopen en zouden zulke prijzen pas normaal zijn. Maar een alleen een gril met een paar koplampen mag hoogstens 150 euro kosten Maar het is en blijft natuurlijk wat een gek ervoor geeft, en met deze frontjes zijn er over het algemeen genoeg gekken. |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt inderdaad. Maar ik heb het daar gekocht met frontplaat voor 399 euro. |