|
|||
|
|||
help: jetta mk1, valt uit..
hallo,
Het gaat om een jetta mk1 1300 Als je gewoon stukjes rijdt is er niets aan de hand maar zodra je langere afstanden rijdt wil hij op een gegeven moment uitvallen, dit gebeurt gewoon opeens. hij begint te schokken en als je een beetje gas geeft dan valt hij weg en als je iets meer geeft dan wil hij nog wel eens een beetje bijtrekken maar je moet op een gegeven moment toch stoppen?! als je dan een +- 10 min gestaan hebt dan loopt hij opeens weer en kan je ook weer normaal rijden! weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen. b.v.d. groet Roy |
|
||||
|
||||
Vervelend, ik zag je net staan in Roermond !! Als het zich nog eens voordoet moet je eens de tankdop losdraaien, en kijken wat er dan gebeurt. Het kan zijn dat je tankdop niet meer ontlucht, waardoor de tank als het ware wordt vacuum gezogen tijdens langere ritten. Dit probleem komt wel vaker voor. Ook is het raadzaam je benzinefilter eens te checken op roestdeeltjes. Succes !!
|
||||
|
||||
Amen
Dacht zelf aan rommel in de tank. Gebeurt het vaker als je tank wat minder vol is? Een rotte vulbuis kan veel rotzooi in je tank veroorzaken... |
|
|||
|
|||
haha ja stond daar fijn zo in de middeberm
en ja dat kan idd ook heb ik vandaag de filter vervangen en die was nogal vies.. verder heb ik het niet meer gehad dus ff kijken als het nog eens gebeurt dan draai ik de tankdop wel even los en dan zien we wel! bedankt verder! groet Roy |