|
||||
|
||||
Jury leden gezocht.....
Na afloop van de meeste meetings is er altijd wel iets te doen over de prijs uitreiking. De een vind dat die had moeten winnen, een ander had weer een andere winnaar voor ogen, kort om, er is altijd wel iets te zeuren over de jurering. Het is niet goed of het deugd niet.
Afgelopen zomer, heb ik gejureerd bij de meeting van VW Team Brabant, ja precies, ik was 1 van die gasten die er geen verstand van had etc etc bla bla bla. Persoonlijk viel het mij vies tegen. Je hebt te weinig tijd, je wilt toch iedereen het gevoel geven, dat je serieus naar zijn of haar auto kijkt, maar al met al loopt alles in het honderd en moet je aan het eind van de dag toch een lijst afgeven bij de organisatie. Overigens ben ik er van overtuigd dat de juiste mensen toen in de prijzen zijn gevallen, maar dat terzijde, waar het in dit topic om gaat is het volgende: Voor de volgende VW-Speed Midwintermeeting op 1 maart 2009 zijn wij opzoek naar jury leden en graag zouden wij die mensen een kans willen geven, die het normaal 'achteraf' altijd beter weten en het anders hadden gedaan. Voel je je aangesproken, schroom dan niet en laat zien dat je het beter kan. Geef je op als jury lid. Wij zoeken 5 personen en in overleg met deze 5 personen zal er een soort van show & shine opgezet worden. je sollicitatie kan naar info@vw-speed.nl
|
|||
|
|||
^^up^^
ben benieuwt wie van de heren (dames) zich aangesproken voelt en zich opgeeft !? gr. martijn
|
||||
|
||||
even terugkijken in het team brabant verslagen topic
|