|
||||
|
||||
vw polo 2 - 3 sportuitlaat lijn + collector
1 sezoen gereden (nog geen jaar rond de 10.000 km ofzo mss)
gaat dus om een -collector 4-2-1 (de collector is 2 sezoenen oud) -vanaf de collector de uitlaatlijn van geloof 60mmof meer met een achterste demper hier een foto van toen ik ze er nog maar net onder ging steken het klein stukje waarvan de uitlaat lijn begingt is aan de collector vastgelast en de achterste pot was standaard een dtm (2 pijpkes die omhoog gaan) en die heb ik er afgeslepen en 2 pijpjes erop gelast die naar beneden gaan (tdi style) maar aangezien deze op een derby had zul je die achterste pijpkes er terug moeten afslijten en inkorten of iets anders op zetten als je dit op een coupé wilt want bij een derby zijn die achterste pijpkes langer positie uitlaat beugels en demper enzo hangt hetzelfde de uitlaatbeugel voor de achterste pot vast te zetten op de middenste buis heb k niet meer (maar kan je wel ergens kopen) prijs: liefst 500€ geluid was zeer zalig vond ik niet zon belachelijk grellige sound echt een mooi diep geluid was er zeer tevreden over maar heb een andere auto gekocht dus dit moet weg dus passend op polo 2 - 3 (2f) coupé en classic op een classic is dit plug and play op een coupe ook maar dien je de pijpjes van achterste pot in te korten foto