|
||||
|
||||
Achterruitverwarming
In mijn Scirocco van 1986 deed de achterruitverwarming het niet. Geen een draadje werd warm, er stond wel spanning op.
Met mijn multimeter heb ik 22 draadbreukjes in de verwarming opgespoord. Waarbij het me al opviel dat de draadjes geen frisse indruk meer maken. Met elektrolijm heb ik deze draadbreukjes gerepareerd. Het resultaat, het tweede draadje van bovenaf geteld doet het nu. Alleen verdwijnt de condens veel sneller dan op andere plekken van diezelfde draad. Kan ik daaruit concluderen dat de achterruitverwarming compleet overleden is, of moet ik gewoon verder zoeken en de andere onderbrekingen ook repareren?
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik wat gemist??
|
||||
|
||||
In de veronderstelling dat ik afscheid van mijn Jetta kon nemen heb ik een Scirocco gekocht. Alleen kan ik geen afscheid nemen.
|
||||
|
||||
Welkom bij het Sciroccovolk
|
||||
|
||||
Ik heb het wel eens geprobeerd met van die speciale zilververf, maar dat wat ook geen succes en nog best prijzig voor zo'n klein flesje..
Ander ruitje was net zo duur en nog sneller te vervangen ook |
|
||||
|
||||
Ik heb een ruitje opgehaald zonder wissergat. Eens kijken of de verwarming het daar beter van doet