|
||||
|
||||
wat is dit dan ?elektrische turbo ??
klik
Ik bied mijn Universele Electrische Turbo-Charger aan. Ik heb hem vanuit amerika besteld. Maar wegens aanschaf andere auto met een turbo heb ik hem niet nodig. Hij leverd meer trekkracht en pk's op. Uiterste prijs is E 140,- onderbieden heeft geen zin. mij heeft die omgerekend E 190,- gekost iemand dit wel eens gezien ??
|
||||
|
||||
hmmmm...ik weet het niet hoor jasper...
ziet er zwaar cheap uit dit!!!! grtz..Vic.. |
|
||||
|
||||
ja he vond ik ook al !
tis een raar geval !
|
||||
|
||||
sloop dan gewoon je aanjager eruit....
|
||||
|
||||
denk dat dat ding alleen het geluid maakt van de turbo of zo !
|
||||
|
||||
Heb er wel eens van gehoord...Is het hier niet al eens vaker voorbij gekomen?
(alle info die ik over auto's ken, komt meestal hier vandaan... )
|
||||
|
||||
Zo'n ding zuigt alleen lucht aan, onder het mom van meer lucht, meer zuurstof blabla...
Een tijdje terug stond hier ergens geloof ik ook een flimpje van een auto op een testbank en toen sloten ze een bladblazer op het luchtfilter aan, dit gaf ook "wat pk winst.." Een kleine bladblazer dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja jasper, gisterenavond toen me vriendin dur haar stond te fohnen. Troepdeluxe!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb het filmpje ook gezien maar het werkt wel maar volgens mij bij hoge toeren zit dat ding alleen maar in de weg en wordt hij ipv doot het motortje door de inlaat aangedreven. haha.... maar mischien iets uit de modelbouw vliegtuigen dan he daar zo'n motor van die blazen wel als een gek.
|