|
||||
|
||||
Geen toerenteller naar wel toerenteller golf mk2???
Hallo,
IK heb een golf 1.6 uit 1989 en heb een tellerbak met een grote analoge klok. Nu wil ik er binnenkort een tellerbak met toerenteller inbouwen maar is dit mogelijk, ligt de aansluiting voor een toerenteller er altijd of moet je die zelf maken? Hoor het wel van jullie Groeten Wieger |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet er op letten dat er een W aansluiting op je dynamo zit (is een stekkertje dat je toerenteller aanstuurt) en dat je het goede type tellerbak hebt, je hebt ze met 1 en met 2 stekkers dus wat moet je gaan doen 1. kijken of je een W aansluiting op je dynamo hebt 2. kijken welke stekkeraansluiting je tellerbak heeft, en er zo'n zelfde teller bijhalen. als je dit allemaal hebt, dan moet je het alleen nog maar inbouwen(wees bij het in en uitbouwen van je tellerbak wel voorzichtig met je kmteller kabel(die plasic aansluitingen breken nog wel is af) succes
|
|||
|
|||
Quote:
Bij een diesel inderdaad dan wel ja . Maar bij benzine niet. Dan pak je hem van de bobine. Maar de draden liggen al voorbereid achter je dash mits je een benzine hebt. |
|
||||
|
||||
hey waggel .
kijk eens hoeveel stekkers jij hebt . 1 witte off zwarte en witte . heb nog wel 1 liggen met 1 stekker vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
Heb inderdaad een benzine. En zal zaterdag even kijken hoeveel stekkers ik heb.
Will get back at you |
|
|||
|
|||
bij een benzine is het gewoon Plug and play ..
ik denk 1 stekker bij een 1989 golf met of zonder MFA maakt verder niet uit je klokje doet het gewoon , (MFA natuurlijk niet) ik heb er ook nog wel 1 liggen , ook wel een USA teller evt |
|
||||
|
||||
Bij een diesel zit het er ook 9 van de 10 keer in ,en is het ook plug and play