|
||||
|
||||
waar kan ik mijn kleur code vinden van een mk3 gti
he wie weet waar ik mijn kleur code kan vinden denk dat het zwarte plaatje is rechts voor op het voor front maar weet niet zeker
hoor het nog thanks |
|
||||
|
||||
als het goed is zit er een sticker in je bandenbak...
moet eruit zien als bijv LP7V ofzo
|
||||
|
||||
zit er niet meer in maar moet het niet ergens bij de motor in de buurt zitten kweet nie maar toch bedankt
|
|
||||
|
||||
Nope. Alleen op die sticker, of aan de hand van je chassisnummer bij de VW dealer proberen. Pourwhy is die sticker weg eigenlijk? Hij is soms verstopt tegen de achterkant van je achterbumper in de kofferruimte - misschien is 'ie gewoon verstoppertje aan 't spelen.
Weet je misschien de naam van de kleur?
|
||||
|
||||
dusty moufe of zoiets weet niet hoe ik het moet schrijfen het is een paar met. kleur op een gti
als je het weet hoor ik het nog wel later en adios |
|
|||
|
|||
1e bladzijde serviceboekje zit de zelfde sticker
|
|
||||
|
||||
jammer die ase holez hebben dat boekje natuurlijk weer niet in de auto gedaan toen ze hem inruilde zal mijn baas eff vrage als hij die vent eff belt om dat boekie heb ik dat teminste ook weer
thanks |
|
||||
|
||||
Dusty Mauve.
(Volgens Google is de code dan LC5P maar ik zou het zelf tripple-checken bij VW aan de hand van je chassisnummer - kost niks natuurlijk.)
|
|||
|
|||
Quote:
Zal de km-stand ook wel lekker betrouwbaar zijn |
|
||||
|
||||
Bij een dealer kunnen ze n.a.v. je kenteken de kleur zo aan je doorgeven, heb ik ook zo gedaan met mijn kever. Tenzij hij natuurlijk niet meer de originele kleur heeft... dan is het moeilijker...
|
|
||||
|
||||
thanks zal nog eff chekken bij de dealer en de km is als goed is betrouwbaar volgens nationaleautopas thanks
|
|
|||
|
|||
kijk anders eens op www.doppelwobber.de