|
|||
|
|||
koppeling
hallo,
5000km geleden zijn mijn koppelingsplaten en drukgroep vervangen. de eerste 1000km schakelde mijn koppeling echt super soepel, ik kon mijn koppeling gewoon met 2 vingers induwen. maar naar die 1000km begon hij weer echt zwaar te worden, tot op vandaag gewoon super k**!!! het lijkt weer net of ik mijn drukgroep weer hoor :S terwijl ik altijd rustig rijd, ben niet echt een trapper!! het gaat hier om een golf 2 1.3 injectie. heb vandaag koppelings kabel vervangen maar daar lag et niet aan. misschien afstellen? Gr cengiz |
|
|||
|
|||
Het pedaal moet een vrije slag hebben van 15/20mm
Heb je het druklager ook vervangen Heb je de as[waar het druklager]tegen zit ook gesmeerd |
|
|||
|
|||
hey nouja, ik heb de versnellingsbak niet zelf gemaakt.. dus ik weet niet of hij alles goed gesmeert heeft?????? is het nog mogelijk om dit te smeren? zonder te veel los te moeten halen? want in het begin leek het net alsof ik in een nieuwe auto reed zo lekker schakelde die maar nu pfff echt kut.
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed om mee te beginnen idd
|
|||
|
|||
Quote:
Als het een bekende was die hem gemaakt heeft zou ik even een praatje gaan maken... Was het een garage?: dan kun je misschien even teruggaan en uitleggen wat er aan de hand is. Misschien valt het nog binnen de garantie? Voor smering zal er toch het een en ander losgehaald moeten worden... Succes!
|
||||
|
||||
om het asje van de druklager te smeren zal de bak er weer af moeten..
|
|
|||
|
|||
oke de persoon die het heeft gemonteerd, heb ik nu al bijna 2 maanden niet meer gesproken, het lijkt ook alsof zijn telefoon altijd uit staat!! dusja helaas is er iemand die toevallig veel verstand er van heeft, en eventueel mijn versnellingsbak kan maken? je word er uiteraard voor betaalt!! alvast bedankt.
Gr cengiz |
|
|||
|
|||
Wil je er wel mee helpen
|
|
|||
|
|||
koppeling
Quote:
hey sorry had een beetje te laat het berichtje gelezen Waar kom je vandaan? en heb je het vaker gedaan? het is allemaal goed bedoeld, maar ik neem aan dat je mij wel snapt!! de persoon die zei dat hij het wel goed kon fixen heeft dus laten zien dat tie het niet kan!! ikke 500euro betaalt voor niks! dus vandaar ik hoor het wel. Gr cengiz |
|
|||
|
|||
Quote:
voor ongeveer de helft van het geld had je het ook zelf kunnen doen met een vraagbaak bij de hand. welke regio wooon je dan ?
|
|||
|
|||
noord brabant, etten-leur
|