|
|||
|
|||
MK1 Diesel '83 AUT
Jaahaaaa! Ik ben weer terug... Heb even toevlucht gezocht bij een ander merk (Mercedes) en dat bevalt tot nu toe ook goed, maar VW vergeet ik niet snel
Vandaag dus een MK1 gekocht, weer een diesel en nu zelfs een automaat, die stond hoog op het lijstje! En nu in mijn andere favoriete kleur, marsrood... Net als wit voor mij een van de kleuren op een mk1! Specs: 1.6 Diesel 1983 Automaat CL uitvoering MARSROOD !! Plannen: Grote beurt en grote trip naar Italy! Daarna gaat m'n vriendin ermee rijden!! Foto's: |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Einderlijk terug een MK1, vet ding!
ziet er als nieuw uit |
|
||||
|
||||
mooie wagen weer!! strakke foto's ook.
|
|||
|
|||
ziet er zeker netjes uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
VET
|
|
||||
|
||||
Cool Melvin! Het is 'm toch geworden
Binnenkort maar eens aanschouwen
|
|||
|
|||
Ziet er nog goed uit! In duitsland gehaald? Succes ermee!
|
||||
|
||||
Mooie ride Melly....stond al een tijdje op mp toch?
Succes ermee... Komt er weer airride onder?
|
|||
|
|||
Stond idd al een maandje op MP. Opzich nog geluk dat ie er nog stond eigenlijk...
Airride? Nee... ik MAG er niks aan doen Deze blijft gewoon helemaal origineel !! |
|
||||
|
||||
Heel mooie auto Melvin!
Heb je ook foto's van de taxi?
|
|||
|
|||
Vooruit dan
en een beetje vervormde panorama: Ik heb nu al betere foto's van de golf als dat ik in langere tijd van de Merc heb gemaakt Last edited by MellyVille : 19-05-2008 at 06:07. |
|
||||
|
||||
mwah is wel een mooi model merc!
golf is ook erg netjes..leuk diesel met automaat... |
|
|||
|
|||
Zalige golf gwn...
|
|
||||
|
||||
Keurig! Mooie auto hoor. Zit er wel een kenteken bij?? Anders heb je vanaf vandaag een nieuwe erop:
En een Volkswagen had de eer
|
||||
|
||||
leuk golfje, lekker origineel houden
|
|
||||
|
||||
Een Mooie aankoop, ziet er op de foto's nagenoeg uit als nieuw
|
|
||||
|
||||
mooie aankoop lijkt het melvin, hopelijk met deze wat meer geluk!
|
||||
|
||||
Je kon t niet laten he
Ziet er vanaf hier heel mooi uit Succes ermee... |
|
|||
|
|||
Thx iedereen!!
Quote:
Pfoe hou op hou op, toen ik het hoorde op het nieuws baalde ik als een stekker. Golfje heeft nog geen kenteken, en is 15-6-08 pas oldtimer en wordt ook dan pas ingevoerd en ik hoopte eigenlijk op een kenteken met ZT of iets dergelijks... Ik baal hier echt enorm van!!! Zo ga je er ook geen blauwe platen voor halen, dat kan dus echt niet... Aan hajee of iemand die het weet: is het mogelijk om een YA kenteken te krijgen zoals sommige ingevoerde autos hebben? Wat en hoe? |