|
|||
|
|||
Sjefeurke
hello
ik ben corne 23 jaar uit goirle ik heb een hobby project een golf 2 gti uit "89 zij is dan ook mijn trots en nr 1 ook al heb ik er nog niet mee kunnen rijden zit wel een verhaal aan vast hoor maar goed dat volgt nog iig kort samengevat heb ik een gti uit 89 met 4 recaro's in uitmuntende staat het blokje bevat gepolijste en gestraalde onderdelen dit is m dan met interieur om je vingers bij af te likken met dit blokje lekker kontjuh maar ja zo kocht ik m ho ijzers blokje eruit afgedraaid vliegwiel blokje opbouwen blokje erin kabelboom erin eruit erin eruit zo staat ie er nu bij tot zover grtz corne |
|
||||
|
||||
mooie interieur, maar loose the gordels
|
||||
|
||||
best een leuk ding zo, maar ik zou er ook even een ori voorbumper op hangen.
wie weet zie ik hem over een tijdje wel op de weg daar mijn vriendin woont in poppel, dus ik kachel regelmatig rond daar in de buurt.
|
||||
|
||||
Mooi ding, maar ik zou gaan voor een orgineel intrerieur (dus alleen de achterbank) en een orginele bumper en andere gordels...
Maar..... Het motortje ziet er erg vet uit, suc6 ermee Lars
|
||||
|
||||
He Sjeufeurke
Hoe ist daar in goirle.Nog steeds bezig met het golf 2 project zie ik.Ik rij zelf ook weer een golf2 ondertussen.Het is een gti 16v kr.Voor de rest kijk bij kb2 in stel je voor. Grt Michel |
|
||||
|
||||
Hey welkom, leuk interieur 4 recaro's heb ik een aantal jaar geleden ook gehad...grappig dat jij dat nu ook hebt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee die blijven en de achterbank komt ook niet terug ori bumper staat wel op t verlanglijstje |
|
||||
|
||||
Mooie auto, maar inderdaad een andere bumper en die gordels kunnen echt niet meer..
Motor ziet er werkelijk super uit hoor.. gr en veel plezier Ronnie