#1
|
||||
|
||||
hight's mk1 cabrio GLI schrick turbo...
Zo ook mijn cabrio maar eens voorstellen.
Gaat om een GLI uitvoering van '86 met een DX blok. Omdat ik 2 schrick turbo-kits heb die niet compleet zijn, en ik er 1 zo orrigineel mogelijk in de Pirelli wil hebben, eerst maar eens draaiende zien te krijgen. Kon voor weinig deze cabrio over kopen van me broertje. Buitenkant heeft redelijk wat plekjes, maar t gaat om de motor Motor draait redelijk nu. maandag even goed proberen af te stellen. mvg Mike |
#2
|
||||
|
||||
nice,wat voegt dat nou toe aan pk's?(ongeveer)
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
volgens sommige boeken van 112 naar 140 en andere zeggen weer naar 160...
Sowizo t blok van in de pirelli komt word voorzien van andere drijfstangen en turbo zuigers. en dan even kijken wat eruit valt te halen. mvg mike |
#4
|
||||
|
||||
140 moet makkelijk te halen zijn lijkt me...
desalniettemin een erg leuke ombouw
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
blijf gewoon met k-jet rijden. er zit een ontsteking van een g60 op nu. wel is de wamdraairegelaar aangepast en tot nu zoveel mogelijk vacuum afgesloten. eerst met zoweinig mogelijk knap draaiend zien te krijgen.
omdat ik wat onderdelen mis van de complete set heb ik een slang van me gasklep naar intercooler buis moeten bestellen, daar wacht ik nu al een tijdje op dus echt afstellen zit er nog niet in. edit nog een foto van de set voor montage: mvg Mike Last edited by Hight : 22-05-2010 at 16:34. |
#6
|
||||
|
||||
Yeah:
heb een originele folder van de schrick turbo kit weten te bemachtigen: . |
#7
|
||||
|
||||
nice! voor de rest nog iets gedaan?
er hoort dus ook een aparte verdeler bij hé zou die niet nog ergens te scoren zijn?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
||||
|
||||
tja goede vraag? schrick eens een mailtje sturen of ze nog eea in een oude doos op zolder hebben...
|
#9
|
||||
|
||||
Moet die zo worden als in de folder?
Mooi project dit, ga ik zeker volgen.
__________________
Dodge RAM 1500 |
#10
|
||||
|
||||
ben je al wel iets verder mike?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#11
|
||||
|
||||
ff een update:
vandaag kwam er een pakketje binnen met wat spullen: complete set van een volvo 240 turbo,. waar het mij voornamelijk gaat om deze: deze is kwa afmeting gelijk aan de luchtfilterbak van de mk1 gti, dus zo over te schroeven. van t weekend maar even kijken wat ie nu doet. mvg Mike |
#12
|
||||
|
||||
kom nu alleen tot de conclusie dat de verstuiver leiding voor cil 1 en de koudestartinjector te kort zijn... iemand een tip ?
|
#13
|
||||
|
||||
140 pk is best netjes voor zo'n setje erop.. Zal ongetwijfeld veel meer uit te halen zijn, maar nu blijft t waarschijnlijk ook erg lang HEEL..
Leuk project, en UNIEK, je ziet t nergens! super! |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
welke, die van de volvo of golf 1 leidingen? Je zou ook Golf 2 leidingen kunnen proberen, misschien dat die langer zijn |
#15
|
||||
|
||||
Wat Marcski zegt, mss is de leding van een MKII langer en kan je daar mee uit de voeten.
__________________
Dodge RAM 1500 |
#16
|
||||
|
||||
Bekent turbo setje, heb je volgens mij anderhalf jaar geleden opgehaald in een gele golf1? Blokje waar het op heeft gezeten is mee gesprint. zullen dus goede resultaten mee kunnen behaald worden.
|
#17
|
||||
|
||||
ik zag toevallig net een fotootje van een oude Audi met k-jet en daar ligt de luchtweger achter het inlaatspruitstuk. Deze heeft dus ook vrij lange leidingen
|
#18
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, heb r van 2 1 gemaakt Quote:
leidingen van de mk1 idd, die volvo leidingen zijn net sateprikkers, en in een vaste vorm gebogen t eerste stuk... ga morgen ff rondsnuffelen op de sloop. mvg Mike |
#19
|
||||
|
||||
Okee gaaf man!, succes met je project.
|
#20
|
||||
|
||||
na afgelopen weekend hier op de sloop geweest, geen audi oid met k-jet wel een golf mk1 LX volgens de claxondop... daar nog even wat reserve parts vanaf gestript.
iemand nog wat liggen kwa k-jet? anders moet ik iets op maat laten maken. mvg Mike |