![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
ik ben specifiek op zoek naar een jetta met de taxi kleur beige! niet mettalic dus!en eigenlijk een 5 deurs, of moet ik zeggen 4 deurs ![]() weet je wat of heb je wat staan? motor en dergelijke niet belangrijk! als die technish maar redelijk verkeerd, kan een hoop zelf! maar wil geen jetta waar de spatborden helemaal kats verrot zijn! m.v.g Joost |
|
|||
|
|||
![]() Zoiets dus:
![]() Zal niet makkelijk zijn om te vinden, dit was de mijne en veel zie je ze niet in deze kleur. Kleur is trouwens Nevadabeige. |
|
|||
|
|||
![]() inderdaad, vandaar ook deze ad... maar weet iemand of deze jetta's wel origineel in nl zijn uitgekomen toendertijd? of alleen in belgie/duitsland? :$
|
|
|||
|
|||
![]() Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen maar bovenstaande jetta was oorspronkelijk ook een duitse auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Er zijn ook nederlandse Jetta's met deze kleur...
Die beige van T-bo is trouwens wel een van de dikste Jetta's ever. |
|
|||
|
|||
![]() er is heir ook ene fries actief met een jetta in deze kleur? met goudkleurige bbsjes
|
|
|||
|
|||
![]() Nou bedankt Tiefflieger! Was toch maar een simpele wagen waar niet al teveel aan gedaan was.
Ivm. de zoektocht: zoeken zoeken zoeken en vooral veel geduld hebben denk ik. Ik kan erin komen dat er destijds niet al teveel mensen voor deze kleur kozen. Als ik jou was zou ik ook de duitse ebay, autoscout enz. in het oog hebben. |
|
|||
|
|||
![]() Ja inderdaad, ben al een maandje ofzo opzoek, heeft opzich geen haast maarja hierbij toch ene advertentie geplaatst op het forum, misschien weet iemand wat via via of dergelijke! Jullie hebben me toch weer wat op weg geholpen!
|