|
||||
|
||||
Slachtfeest oude Golf 1 (onderdelen update!)
Deurpinnetjes
Prijs: 7,50 per 2 stuks Afdekdoppen veerpoten(?) Prijs: 10 euro Rembekrachtiger + hoofdremcilinder Prijs: 20 euro Ruitensproei en koelvloeistof reservoirs Prijs: 5 euro per stuk, 3 voor 10 euro Slotvangers (motorkap) en nog wat Prijs: 10 euro voor alles Reservewiel Origineel VW Audi, met goede Firestone band (zie foto) Prijs: 30 euro 2 overcomplete setjes klemmetjes voor de sierlijsten NOS, 1x 32 stuks, 1 x 38 stuks (benodigd: 32 stuks voor een gehele auto) Prijs: 0,50 per stuk Driehoeksruitjes met rubber Blank glas & zonder kentekengravering Prijs: 10 euro Stuurhendels Zonder MFA Prijs: 7,50 voor stuurhendels, stuurhendels met contactslot: 15 euro Contactslot met stuurhendels Met 2 sleutels Geen MFA Prijs: 20 euro Steenslagkapjes foto binnenkant Prijs: 20 euro Steenslagkapjes Helaas 2 linkse Prijs: 10 euro per stuk Motorkap groen/grijs metallic (Inari Silber L94A) Prijs: 20 euro Redelijke rode deur (rechts) met glas, rubbers en klink foto achterkant Prijs: 45 euro Onderdelen ook los te koop Zwart deurpaneel (rechts) oud model: zonder gat voor spiegelverstelling Prijs: 15 euro Buitenspiegels Plat model Prijs: 7,50 per stuk, 2 voor 12,50 Binnenspiegels Prijs: 3 euro per stuk, 3 stuk voor 7,50 Meer foto's op aanvraag zie ook: klik Last edited by Skeez : 15-12-2008 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwe lading onderdelen; doe toch maar even leeggooien tot de eerste post aub |
|
||||
|
||||
Handremkapje en afdekplaat voor onder dashboard gereserveerd voor Emiel
|
|
||||
|
||||
Skeez, zijn die deurpanelen nog helemaal netjes?
Wil ze graag van je overnemen. U heeft in ieder geval PM. |
|
||||
|
||||
Kees,
Is de motorkap nog te versturen?? En ik wou graag weten of je ook nog hoedenplank dragers en het gascilinder had voor de MK1.
|
||||
|
||||
Quote:
En U heeft PM terug Quote:
Zoals gePM'ed is de motorkap officieel niet te versturen door TNT Post (is groter dan de maximale afmetingen). Kan het proberen, soms gaat het wel goed. Anders kom je aan een vervoersbedrijf als DHL o.i.d. Hoedenplankdragers zijn verkocht, heb nog wel een gasveer voor de achterklep (als je dat bedoeld). PM maar even bij interesse. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog wel een setje origineel Golf 1 staal liggen, zijn 4,5J. Banden moeten volgens mij vervangen worden en dan zou ik de velgen ook even opnieuw spuiten als je de banden er toch af hebt. Bij serieuze interesse kan ik wel even een fotootje schieten. Quote:
Heb de hoedenplankbekleding nog. Zijn meerdere geïntereseerden; dus verkocht=verkocht... |
|
||||
|
||||
kun je de hoedenplankbekleding ook opsturen ook opsturen
|
||||
|
||||
Quote:
Opsturen is geen probleem. Geldt trouwens voor vrijwel alle onderdelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Slotenset verkocht aan Jetta-Tinus Up voor de rest |
|
||||
|
||||
Hoedenplankbekleding gereserveerd voor Bo Rockhead
|
|
||||
|
||||
Wat onderdelen aan de lijst toegevoegd; binnenkort meer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoedenplankbekleding verkocht aan Bo Rockhead |
|
|||
|
|||
Upje voor de snelle afhandeling.
Bedankt Skeez |
|
||||
|
||||
Dash met enkele tietenteller is gereserveerd
evenals de deurstrips |
|
||||
|
||||
Raamrubber voor chromen bies is verkocht
|
|
||||
|
||||
Deurstrips verkocht
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de service, afdekplaat moet ik nog wel aanpassen maar dat komt goed!
|
||||
|
||||
Quote:
Veel plezier ermee! & weer even een update: Bosch koplamp verkocht Grill met chromen rand verkocht Voorruit verkocht |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar hoef je niet bang voor te zijn Up |