|
||||
|
||||
Golf GL 1.6 benzine met 5 bak bouwjaar 1985
Ivm uitbreiding van het gezin en de wat meer hobbywerk. Nu definitief de GL de deur uit.
Gaat om een Golf II 1.6GL van 1985. Km stand is 226***km en recent is blok gewisseld voor 1 met een stuk midner km. Is helemaal standaard, niet verlaagd of geverfd. Heeft klein plekje rechtsvoor op het spatboor van 10cm bij 10cm wat in de primer staat. Er komen nog andere, mooiere bumpers op met chromen biezen omdat er nu achter een deukje in de bumper zit. Rechterspiegel zit er nieuw op en achterklepveren zijn ook nieuw. Is op dit moment geschorst en droog gestald maar voor apk hoeft er niks aan gebeuren. Oude foto's zet ik nu even bij, morgen heb ik de auto thuis en zal ik even partij nw foto's maken. Vraagprijs € 800,- maar ruilen met bijbetaling van mijn kant of inruil op een Passat 35i heeft de voorkeur. Bij de Golf zitten ook nog paar sets achterlichten in verschillende kleuren en embleenloze grille. Station of sedan is niet belangrijk en de kleur van de passat ook niet. Als het maar een benzine is en geen lpg of diesel.
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 19-10-2008 at 21:31. |
|
|||
|
|||
Is dit een benzine of diezel?
G.
|
||||
|
||||
Het is een benzine met carburateur. Carb is schoongemaakt en werkt perfect.
|
||||
|
||||
Uppa en vanmiddag partij nw foto's.
|
||||
|
||||
Foto's nog in de barnfind look
Vrijdag wordt hij gewassen en helemaal clean. Dit weekend ophalen bdw voor € 650,- omdat ik wat anders op het oog heb Er komen nog mooiere bumpers op met chrome bies (origineel) Voor € 750,- totaal zit er een onderstel bij met 80/60mm verlaging. De set is nieuw en in de doos. enigste beschadiging op de hele auto. rechter spiegel zit er nieuw bij. Compleet blauw interieur zonder een minpuntje. bumper komt er nog nieuw op.
|
||||
|
||||
Kan voor de liefhebber natuurlijk ook het onderstel monteren. Dan komen er uiteraard nw veerpootlagers onder
En goed bod in de richting mag ook. Auto het liefst deze of volgende week weg ivm andere auto die aardig in de richting komt van wat ik wil hebben.
|
||||
|
||||
uppa en goed bod een eind in de richting mag ook.
|
||||
|
||||
Uppa en nog steeds het liefste inruilen op een 35i. En nog steeds geen voorkeur voor sedan of variant of kleur. Als het maar geen lpg of diesel is.
|
||||
|
||||
uppa en nog steeds het meeste belang bij een Passat. Uiterlijk mag er gerust een beetje aan mankeren.
|
||||
|
||||
Uppa en de Golf kan ook op 16inch steelies met 185-50-16 gezet worden met het onderstel.
Maar dan is prijs totaal € 800,- zit er ook gelijk nw apk op.
|
||||
|
||||
uppa en nw foto's
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 27-10-2008 at 08:57. |
|
||||
|
||||
Nog maar een keer omhoog dan.
Eventueel met een complete 90pk RP motor erbij met 143dkm met alles erbij en erop. Er zit nu een ander interieur in maar blauwe stoelen en bank en deurpanelen krijg je erbij indien gewenst. Heb een aanbod gehad dat ik eigenlijk niet kan weerstaan Dus Golf GL van 1985 met complete RP motor voor € 750,- Auto is geschorst maar komt op dit moment zo door apk.
|
||||
|
||||
uppa en redelijk bod mag ook. Dit weekend komt het andere interieur erin en is de RP motor erbij.
beetje serieus bod en de auto mag opgehaald worden.