|
||||
|
||||
Condens in Hella Magic Colours
Hey. Zou me iemand kunnen helpen met het volgende. Ik heb op men Mk4 achteraan de kristallichten zitten van Hella. Nu is het zo dat wanneer het hard regend of mistig is ,en ik moet bv met de mistlampen op rijden, ik in het heldere gedeelte van de lichtblokken condensvorming krijg. De aanslag is nadien wel snel weer verdwenen. Heeft hier iemand ook zulke lichtblokken op zijn Mk4 en zo ja,heb je ook dit probleem? Alvast bedankt!
Grtz Andy.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Je zegt zelf al: met veel regen of mist dat het dan gebeurd,
M.a.w. er zit een hoop vocht in de lucht.... zet je dan ook nog je mistlamp aan, wat een lamp is met een wat hoger wattage, dus meer warmte opbrengst. Dan krijg je dus een temperatuursverschil wat dus weer die condensvorming geeft. Dat zul je in een gewone unit misschien ook hebben alleen das geribbeld "glas" dus dat zie je niet.. Zolang het weer snel weg is, zou ik me dr geen zorgen om maken.
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat er geen vocht in de lamp staat?
Als dat het geval is dan zou ik ze even uitbouwen en laten drogen binnen waarna ze eens netjes rondom af te kitten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thxs. Denk dat je gelijk hebt. Heb het in de zwarte units ook al eens gezien. Vind het wel spijtig al is het maar voor de daily. Maja,tegen de natuurelementen kunnen we niet op he! Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |