|
||||
|
||||
Garageopruiming (Veel golf 2 delen, met foto's)
Ik ben eens gaan opruimen in de schuur, en kwam de volgende bruikbare delen tegen waarmee ik iemand anders misschien nog wel blij mee kon maken !
Heb t even onderverdeeld in een aantal groepen. Motorishe delen: - Waterpomp Golf GTI (ZGAN, 50km gebruikt) €50 - Bougiekabelset Golf GTI 8v (goed werkend) €30 - 2 x 'Telefunken' Ontstekingsmodule Golf GTI 16v (goed werkend) €20 p/s - Inlaatbuizen Golf GTI 16v 1991 incl gasklephuis + onderste deel €40 - Kleppendeksel GTI 16v VERKOCHT - Bougiekabelhouder Golf GTI 16v €5 Exterieur delen: - Dakdragers Golf mk2 VERKOCHT - Hagelnieuwe standaart koplampset golf 2 €35 - Orginele achterklepspoiler met schroefbevestiging in ruit Golf mk2 VERKOCHT - Dikke 'DTM' ruitenwisserarm met goed wisserblad VERKOCHT - Dunne Bonrath 'sportwischer' arm zonder wisserblad VERKOCHT - Sleepoog afdekkapje G60 bumper achterzijde, kleur: LA9v (Mettalic zwart) €5 Prijzen zijn vraagprijzen. Verzenden is mogelijk, kosten voor de koper, de wat grotere delen liever afhalen. Reageren via PB of in het topic graag. - Fabian
Last edited by Fabian_GTI : 18-11-2008 at 12:34. Reason: Nieuwe dingen toegevoegd |
|
||||
|
||||
Bougiekabelset 16v verkocht.
Uppie!
|
||||
|
||||
Filter en dikke wisser op de eigen golf geplaatst
Up!
|
||||
|
||||
heb je de speakers nog?
|
|
||||
|
||||
Speakers zijn er nog.
Topic updated
|
|||
|
|||
Heb je witte richtingaanwijzers van MTS nog ? Plastic niet beschadigd of zo? heb interresse !!
Kan je verzenden naar Belgie ? Thnx |
|
||||
|
||||
MTS knippers en bonrath wisser gereserveerd
up!
|
|||
|
|||
pm
|
|
||||
|
||||
Klepdeksel en MTS lampen verkocht, dakdragers zijn ff gereserveerd!
|
||||
|
||||
hee faab zou je die gasklep los aan mijn willen verkopen?
|
|
||||
|
||||
Uppie!
|
||||
|
||||
Wederom even onder de aandacht
|
|||
|
|||
lees je PM ff aub!
|
|
||||
|
||||
Jow, was even een paar dagen offline, je hebt PM terug.
Uppie, alle onderdelen die niet rood gekleurt staan zijn er nog!