|
||||
|
||||
zekering CV?
ff kort: Ik heb de plus-kabel van mijn stereo verlegd en vervangen.
Nu ben ik van het 'gefluit' over mijn speakers af, maar krijg er een ander probleem voor terug Nu doet de elektrische aansturing van mijn CV het niet meer... (en dus ook de comfortschakeling voor de ramen en dak niet) Ik dacht gewoon aan een zekeringetje, maar die zit i.i.g. niet in het zekeringkastje... wie weet waar-ie wèl zit? Het lijkt mij dat er wel ééntje moet zijn! Ik heb verder nog niet echt gezocht ofzo, maar het forum is zo veel makkelijker...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Anybody?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Weet alleen dat de unit van de centrale vergrendeling in de Golf (denk dan ook Vento) in de kofferbak zit tegen het achterpaneel van het rechter achterlicht. Zit daar zo'n zwart kastje ingepakt onder het de achterlichtunit en dat is de CV. Weet alleen niet of daar ook zekeringen in zitten....Kan ook niet ff voor je kijken want de vrouw is met de auto weg..
Suc6!
|
||||
|
||||
'k zal daar 's kijken, thnx!
EDIT: daar zit alleen het pneumatische spul; niks van elek-trie-kie-teit....
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 01-11-2008 at 07:52. |
|
||||
|
||||
eeuuuh...dan kan ik je ook niet verder helpen....
Laat btw ff weten wanneer je wel iets gevonden hebt. Altijd handig namelijk!