|
||||
|
||||
Limited embleem ebay
|
|
||||
|
||||
zo limited is het dus niet meer.....als ze al in de "illegale" handel zijn...
zijn zoveel van gemaakt 51 staat er... waarom is dit dan zo in de omloop... 400 euro...waar heb je dan die tik van de molen gehad? |
|
|||
|
|||
Volgens mij ook gewoon namaak. Achterkant is van een origineel geloof ik anders. iig geen plakstrip of zo.
|
||||
|
||||
Quote:
71. En als jij je Golf 2 16v G60 Limited helemaal compleet hebt, en enkel dit plaatje ontbreekt nog, ga er dan maar van uit dat ook jij die 400 euro ervoor uit geeft. Wat denk je dat je voor zo'n auto kwijt bent, met of zonder plaatje.
|
||||
|
||||
dan heb je of geen echte of een schade bak... en dan moet zoiets vind ik met een certificaat te halen zijn bij de dealer, dan praat je over limited edition en niet via e-bay
daar doel ik meer op...zo kan iedereen een limited 16v-g60 maken...en ik vind dat dat onmogelijk gemaakt moet worden net als de nwe polo cup edition beperkte oplage....maar de bumpers zijn gewoon tekoop... waarom dan nog duur betalen voor een echtte? terwijl iedereen dus 1 kan maken... tuurlijk de echte zullen het zien ...maar als jij nu een 16v-g60 limited edition koopt wie zegt mij dat die echt is? net als edition blue 500 van gemaakt....je struikelt over die dingen... snap ie wat ik bedoel? |
|
||||
|
||||
Quote:
chassisnummer
|
||||
|
||||
Als ik een Limited had en ik miste dat embleem
dan had ik er graag 400 euro voor over gehad om hem compleet te maken.. Edition Blue zijn er trouwens 1.749 gemaakt |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat maakt een edition blue bijzonder op het interieur na? Die orginele 16vg60 is gewoon om af te likken! |
|
|||||
|
|||||
Quote:
't Is net autodrop hè... Quote:
Als je dat niet ziet, ben je geen "echte" Quote:
Tip voor de volgende keer: eerst je feiten op een rijtje zetten en dan pas je pleido neerkladderen. Quote:
Ik wel, jij ook?
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat als je je bumper van je nieuwe polo cup edition aan gort rijdt je wel aardig blij bent dat ze te koop zijn!
|
||||
|
||||
Sorry Mischa, ik kan 't niet laten...
Quote:
Gewoon mat-rollen: ratlookz yo!
|
||||
|
||||
Ruuds vw shop heeft er ook nog enkele liggen ..... (orginele )
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind dan echt dat een koper/eigenaar gewoon een certificaat bij de auto moet krijgen, dan praat je over uniek! en LIMITED! en dan betaal je 400euri, is die nog nep ook dat is wat ik bedoel als je al onderdelen van zoiets unieks kunt kopen op e-bay? wat maakt het dan nog uniek ? ik heb zelfs die aluplaatjes met nummer van de auto op e-bay zien staan... zelfs blanco zodat je zelf een nummer erin kunt zetten... |
|
||||
|
||||
Quote:
ach kan het hebben, zolang jij er lol aan hebt |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je het zou kopen en je krijgt het thuis en zou nep zijn dan ben je bij ebay aardig goed beschermt! Er staat hier bij dat het om een originele gaat en mocht dat niet zo zijn dan kun je er achteraf zelfs nog een leuk centje aan overhouden met de duitse wetgeving! Als je de typeplaatjes hebt zien staan wie na gemaakt zijn dan stond het ongetwijfelt bij in de advertentie en anders had de verkoper wel aardig lef. Aangezien een duitser al bijna zijn Anwalt (advocaat) belt als het versturen een dag langer duurt dan in de advertentie staat vermeld. |
|
|||
|
|||
Grille embleem zit met 2x m4 draadeindjes vast. Achter embleem zit geplakt.
Kan dus wel eens een originele zijn. Maar hoeft natuurlijk niet he. |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan gaat die Polo eigenaar naar de dealer met z'n certificaat... "hoi chef, m'n bumper is gejat, kan ik 'n nieuwe hebben?" Twee uur later staat ie voor aankoopbedrag maal twee op Marktplaats, naast een stapel Limited Logo's die de eigenaar van één Limited afgelopen vrijdag gekocht heeft met zijn ene certificaat, omdat ook zijn logo telkens maar weer "gejat" werd. Hoe controleer jij als dealer zijnde dat die logo's inderdaad gejat worden? Of dat de eigenaar ze echt verloren is bij het boodschappen doen? De Enzo was zo exclusief dat je twee Ferrari's moest hebben eer je er eentje mocht kopen. Nu kun je ze bij de plaatselijke Aldi vinden. Je houdt iets alleen exclusief als je er een beperkte oplage van maakt... zoals met de 16v G60 Limited dus gebeurd is. 71 Stuks om precies te zijn. Wat 'n gedoe over 'n plaatje zeg... Je weet dat je 't niet MOET kopen hè.
|
||||
|
||||
om nog maar niet te spreken van de gesloopte auto's en hun onderdelen..
|
||||
|
||||
ebay en beschermd? laat me niet lachen... ze verneuken je waar je bijstaat en wat is het resultaat? een aantekening bij je naam na een paar positieve reacties en ze zijn weer weg! das mijn ervaring met ebay, en ik ben niet de enige vele bekenden en kameraden van mij kunnen dit beamen
voorbeeld zoals hier genoemd word omtrent die logo..staat hij is origineel en je koopt hem en tis een plasticplaatje met een sticker?... je schakelt ebay in en wat doen die?? die sturen de verkoper een mailtje....foei u moet dit en dat.... verkoper denkt dikke vinger....en jij denkt wel gl.....g%&$#@ en hij krijgt een aantekening en thats that...dat is e-bay en bescherming amehoela een kameraad kocht een amerikaanse voorbumper van een golf3 wat kreeg hij ...een gepolyesterde bumper.... en wat was het resultaat....geld weg en hij een waardeloos stuk plastic... |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan ga je naar je advocaat (zoals ze in duitsland vrij snel doen) samen met een kopie van de ebay advertentie waar in staat dat ie origineel zou zijn en dan krijg je gewoon je centen terug en desbetreffende word als gebruiker verwijderd van ebay! en is zn 100 pos. bewertungen kwijt. Ebay heeft veel zaken zeker wel goed geregeld het is alleen vaak dat wij als gebruiker deze diensten niet altijd volledig gebruiken! |