#1
|
||||
|
||||
ontstekingsprobleem met de synchro
hoi, ik ben ff goed stil geweest op het forum, maar ik zit met een groot probleem:
de ontsteking van de synchro wil niet, en ik wil um eigenlijk zo snel mogelijk als vaste auto gebruiken, moet nu op de fiets.......... dit heb ik al geprobeerd: andere halgever andere ontstekingsmodule ontstekingsmodule meer massa gegeven andere bobine geprobeerd bekabeling vanaf het contactslot gecontroleerd heeft geen klopsensor, tis een k-jetronic van 88 8kleppert hij lekt ergens gruwelijk veel stroom weg, waar weet ik nog niet, maar kan het zijn dat ie zoveel weglekt dat de ontsteking niet genoeg krijgt? ik zit ff met mn handen in het haar, dus misschien weten jullie nog wat? ff wat specs van de auto: golf synchro uit 88 5 deurs rood leder recaro g60 lijsten rondom bbs rm 8j schroefset verlaagt, plat op zn gat audi handgrepen elec. ramen voor en er ligt een golf 3 vr6 dashboard te wachten to ie erin kan (heeft 2 dashboardkastjes boven elkaar (!) ipv een airbag en een kassie fotos komen als ie klaar is, mag geen jaren gaan duren eigenlijk nou ik hoor het wel als jullie wat weten over de ontsteking groetjes |
#2
|
||||
|
||||
nou ik ben inmiddels iets verder, hij vonkt, maar de ontsteking lijkt niet op tijd te staan
hij slaat half aan, zegt ff broem en valt dan weer stil... en met doorstarten geeft ie af en toe een backfire... morgen nieuwe bougies halen en de timing van de motor nog maar een x nakijken... groetjes |