![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie weet wat je moet doen om mk2 fusee`s op een mk1 te krijgen.
Passen de fusee en stuurkogels wel en zijn alleen de boutgaten van de schokdempers anders? of is het helemaal niet te doen? Wie of wie heeft dit al eens geprobeerd of in zijn geheel uitgevoerd. |
|
|||
|
|||
![]() past niet,,, zowie zo de stuurkogel bevestiging ligt hoger daardoor krijg je bumpsteer,,,
|
|||
|
|||
![]() Ok, maar daar kan je als het goed is wel een setje voor kopen zodat deze lager word.
Word vaak gebruikt bij een mk1 die verlaagd word. Juist om de "bumpsteer" te voorkomen. Zo kan je dat voor de draagarmen ook krijgen. Maar als het niet ver genoeg komt daarmee dan schiet ik er ook niks mee op. Bedankt voor je reactie. |
|
||||
|
||||
![]() Je krijgt het kart effect in je stuur net wat Carbreaker al post, leg ze maar eens naast elkaar.
Maar het fuseestuk is niet je grootste probleem bij een golfje 1. Bijna al het andere wel.... ![]() Ik ben daar nu wel achter en op het platvorm aardig uitgekeken. |
|
|||
|
|||
![]() Wat is mijn grootste probleem dan Andre?
En wat bedoel je met : en op het platvorm aardig uitgekeken.. Die volg ik niet zo eigenlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Om veel vermogen kwijt te kunnen moet je er heel veel aan verbouwen. Daar ben ik wel een beetje klaar mee. Denk dat de toekomst er niet zo goed uit ziet voor mijn type1. |