|
||||
|
||||
Schroefset Golf II op een Vento?
Misschien al eerder gepost?
Zoals titel al omschrijft; welke schroefsets passen op een Vento? Ik wel eens gehoord dat schroefsets van Golf's II en Corrado's ook op Golf's III en op Vento's passen, zijn dit indianenverhalen of klopt dit? Alvast bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
Dat past allemaal inderdaad.
|
||||
|
||||
golf 2,
golf 3, vento, jetta 2 corrado. zijn allemaal plug and play. bij sommigen moet je alleen de toplagers vervangen en bij sommigen hoeft dit weer niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, bij de Golf III/ Vento hadden bepaalde modellen (GTI en VR6) een zgn. PLUS-onderstel; deze hebben idd, naast standaard 2 cm verlaging, een ander toplager.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
de achterpoten van corrado en scirocco zijn anders.... langer dacht ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
nope, corrado is hetzelfde.. scirocco is op golf 1 basis. edit: toch? twijfel slaat toe
Last edited by Matheo : 25-10-2008 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb bij mijn Jetta 2 juist lagers van een + onderstel genomen. Deze werden na +/-94 op alle Golf/Vento's geleverd.
|
||||
|
||||
Thanks guys!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is het verschil tussen een normaal en een plus onderstel dan precies? |
|
||||
|
||||
andere veerschotel/toplager, andere aandrijfas/homokineet. Zal nog wel meer anders zijn, maar daar weet ik het fijne niet van.