|
||||
|
||||
ombouwen motor
goedenavond mensen...
ik zit met een vraagje... ik ga binnenkort bij een kennis van me de motor van zijn golfje 2 vervangen... dit is nu een 1.8 90pk monopoint injectie met motorcode rp... nu kan ik voor een leuk prijsje een kaal 1.8 90pk monopoint blok kopen met aantoonbare kilometerstand van 98000 km... maar deze motor heeft motorcode abs (komt uit golf 3 cabrio waar we een abf 2.0 16v in gehangen hebben) dus nu de vraag zijn alle aanbouwdelen zoals inlaat uitlaat etc. etc. over te zetten van de rp motor naar de abs motor alle info is welkom alvast bedankt jan
|
|||
|
|||
dit moet geen probleem wezen onderblokken en koppen zijn allemaal het zelfde.
|
|
||||
|
||||
idd, geen probleem. exact hetzelfde qua aansluiting uitlaat/inlaat/ontsteking.
ALs je alles compleet van de RP overzet, heb je in principe eenzelfde motor als de RP.
|
||||
|
||||
dat dacht ik ook maar weet het niet zeker...
morgen op de zaak nog maar is ff op onderzoek in etka en elsa mischien dat ik daar wat wijzer van word... is weer zo lullig als alles eruit ligt en je komt erachter dat het nie gaat passen zeg maar... maar alvast bedankt
|
|||
|
|||
Complete inlaat met sensoren en ontsteking overzetten van je RP op de ABS meer hoef je niet te doen als het goed is
|