|
||||
|
||||
Scirocco 1 GLI
Scirocco 1 GLI
1600cc 81 kW Brons getint glas Achterruit wisser Stuurbekrachtiging In hoogte verstelbare stoelen Van binnenuit verstelbare spiegels Zonnedak Recent onderhoud: Alle riemen en spanrol Alle filters en nieuwe olie Nieuwe benzinetank Thermostaat Uitlaat vanaf voorpijp vernieuwd Kleppen gesteld Uitgelijnd Auto is zo’n 10 jaar geleden gerestaureerd, hierbij is de motor ook gereviseerd (na revisie 25.000km gereden, niet aantoonbaar). Plaatwerk is hard, lak is niet meer vrij van krasjes maar niets ernstigs. Interieur is netjes, dashboard in topconditie (geen scheuren oid) Foto’s van restauratie zijn aanwezig. Nette auto die zonder resto nog een tijd vooruit kan, of een mooie resto zonder veel plaatwerk. Het enige wat niet helemaal in de haak is is de koude start van de motor, met een warme motor rijd die heerlijk Geschiedenis van de auto is grotendeels bekend, de eigenaar voor me heeft de auto zo’n 12 jaar in bezit gehad. Waarom die weg gaat, Ik gebruik de auto als dagelijks vervoer, met de kilometers die ik maak is een kleine diesel erg verstandig. Daarnaast vind ik het een beetje zonde om met deze auto de winter door te rijden, de scirocco verdiend mijns inziens beter. Tenslotte wil ik de komende winter nog het nodige aan mijn gele scirocco doen, en ik ben van mening dat je beter de aandacht volledig op een auto kan richten. Het gaat dus om de grijze :!: Vraagprijs €2400,- |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De scirocco is verkocht
|