|
||||
|
||||
Rondje autosloop: voor de liefhebbers van bruine interieuren..
Gespot op de autosloop Delft:
Volledig bruin interieur in een Golf 2. Hij wou er 125 euro voor hebben. Zag er nog goed uit. En ook deze gespot...van een oud forumlid geweest? Was een 16 klepper. |
|
||||
|
||||
hey, die is van vwleusden en macenl geweest!
|
|
||||
|
||||
Zie ik daar nou een bonrath wisser opzitten? of is dat een ombouwkitje geweest?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee...maar als je een bonrath wisser wil, kijk even in het verkooptopic van RJtuning (die kerel die op bovenstaande foto de logo's eraf aan het slopen is ) |
|
||||
|
||||
dr stonden laatst drie golfjes waar zulke bruine interieuren in zaten:S
zijn die dingen dan zo gewilt? eerstvolgende keer zal ik kijken of ze er nog in zitten,of ze compleet zijn EN of het de moeite waard is. zo ja,dan post ik het hier en kunnen jullie erheen
|
||||
|
||||
wacht ff, das toch niet de 16V he.......
en die wisser is van lancia
|
||||
|
||||
Quote:
Kweenie, het was een oud type, met nieuw type deuren (zoals te zien op de foto) Ligt een 16 klepper motor in. Carterpan had flink wat deuken en zit goed onder de olie. Verder heb ik van binnen niet kunnen kijken, kreeg de deur niet open. Is dit een bekende/beroemde auto dan? |
|
||||
|
||||
Zo zag ik deze bij Pieper staan:
Ook een bekende?
|
||||
|
||||
nouja bekend/beroemd weet dat Niels er heel veel gezeik mee heft gehad. en dacht dat hij hem na de nieuwe motor (die er waarschijnlijk dus nog inzit) eindelijk weer wat lol van had....
|
||||
|
||||
nee, hij bleef niet lekker lopen (stond nog een paar maanden bij mijn schoonmoeder voor de deur), maar hij daarna toch die golf3 variant g60 gekocht. Kan me niet voorstellen dat hij deze zomaar een douw naar de sloop heeft gegeven overigens
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet een gele golf 3 variant
|
||||
|
||||
nee, die van Roma
|
|
||||
|
||||
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Maar het is hem wel, de GR-XR-56 Niels had hem ook al verkocht, maar zo te zien is er nooit wat aan de beginnende roestvorming gedaan bij de dorpel voor en rechter achterscherm. ZONDE van mijn oude rots, hij heeft toen plaats gemaakt voor mijn WOB. RIP, 22 jaar oud.
|
||||
|
||||
Wat is de laatst bekende staat van het motorblok?
Anders ga ik even informeren wat dat moet kosten Zitten er trouwens nog onderdelen met emotionele waarde op? anders kan ik die er nog wel ff vanaf plukken Last edited by Gertjan : 23-10-2008 at 22:49. |
|
||||
|
||||
het GTI logo zit er nu iig bij mij op
|
||||
|
||||
Zit nog wel een leuke ding in de auto, in hoogte verstelbare gordels. Zie je echt heel weinig op Golf 2.
Het stuur (als die er nog in zit), daar heb ik wel erg leuke herinneringen aan. Gekocht in Borken-Gemen op een meeting, is een Atiwe leder stuurwiel.
|
|||
|
|||
Quote:
ik kan me niet herrineren dat we die stickers hebben gehad misschien iemand die walter zijn golf wilde namaken
|
||||
|
||||
tis ook maar een lelijke vierkantje sticker
|
||||
|
||||
EN zoek voor mij maar ff compleet mooi bruin velours interieur 3 drs..haha