|
|||
|
|||
Fingolf3
hallo allemaal,
ik ben dus marc. kom uit Velden. ik rij dagelijks deze golf 3 het is een 1.6 gl uit 1994 kleur paars (rood op kenteken) toen ik deze golfkocht in juni had hij 114500 gelopen. en nu alweer bijna 124000. is nog helemaal standaard op de schroefset na. toekomst plannen: BBS lemans replica's 16'' vr6lip golf 4 koplampen zwart zwart knippers voor en opzij zwarte achterlichten andere uitlaat bra ramen tinten enz ik wil er geen plastic rommel op zoveel mogelijk origineel houden vind ik het mooist als er weer iets veranderd is dan laat ik het wel weten greetz foto's toen ik hem kocht: zoals hij er nu bij staat: de rest komt nog greetz Last edited by FinGolf3 : 25-10-2008 at 17:03. Reason: vraag logo weg |
|
||||
|
||||
Welkom, wat betreft je auto klinkt het allemaal prima ik denk dat je je hier wel thuisvoelt aan de smaak zal het niet liggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
dan heb je waarschijnlijk een rollings stones uitvoering /milestone ? Heb zelf een rolling stones uitvoering en die is paars/blauw door de 7 soorten lak. 3x rood,3x donkerblauw en zwart waarvan 2 parelmoer kleuren. Hij lijkt 80% paars maar is dus officieel blauw omdat dat het hoofdbestanddeel van de lak is...
|
|||
|
|||
nee is geen rolling stones of milestone, maar wel ori kleur.
makt verder ook niet uit maar vind het wel mooi greetz |