|
|||
|
|||
Pierburg 2e carburateur
Hallo bienvue!
Zal me even voorstellen! Ik ben Jarno 29 jaar en sinds een half jaar in het bezit van een caddylac Pickup uit 1987, deze auto was omgebouwd voor invaliden vervoer, dus hellaas is de laadbak gechopt. Nu dient het eerste serieuze probleem zich aan! Ik heb troubles met de carb, er ligt een Golf1 1.6 blokje in met de fameuze Pierburg 2e Card. Nu is dit een onnodig ingewikkelde carb, mat al zijn vacuumslangetjes en delta P'tjes enz. Ik heb geconstateerd dat de pulldowndoos defect is en er ontbreekt een vacuumslang. Om het feest compleet te maken ontbreekt er ook een kabeltje naar 1 of andere sensor net liksonder de pulldowndoos (geen idee wat die doet) Probleem met de caddylac is dat bij een koudstart de motor niet lekker loopt, spelem met gas om hem aan de gang te houden enz. Liever zet ik er een eenvoudiger carb op, maaar heb ik niet zo heel veel verstand van auto's. Ik vraag me dus af welke carb's er redelijk eenvoudig op zo'n blokje te bouwen zijn. Tips en suggesties zijn welkom!! Alvast bedankt en de groeten, Jarno |
|
||||
|
||||
hier ben ik ook benieuwd naar
|
|
||||
|
||||
webers of moterfiets carbs.
Zul je wel een compleet setje moeten kopen met inlaat spruitstuk. Of zelf maken.
|
|||
|
|||
ik heb voor mijn golf 2 een vervangings carb. gekocht van weber !
kost een paar centen maar werkt prima !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
Bolku "Jeroen" heb die toch? Probeer daar eens |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb hem in Engeland besteld via ebay ! monteren is heel goed te doen met de gebruiksaanwijzing erbij ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Hoe kom ik er achter welk typenummer webercarb ik moet hebben? Bij Bolku ben ik gelijk 400,- kwijt, terwijl ik de installatie zelf wel kan doen. Hij zou dan enkel voor een correcte afstelling naar de garage moeten.
iig alvast bedankt voor de suggesties |
|
||||
|
||||
Quote: