|
|||
|
|||
setje AP remmen voor golf1 en golf2 4x100
hallo heb hier setje ap remmen 4x100 288mm (past in 15""wiel) voor onder mk1 & mk2 is 4pots inclusief
schijven blokken (aan vervanging toe) adapters golf1 zoals je ziet vrij compleet set is niet te verglijken met brembo setje is ultra licht kan op 2 plekken ontlucht worden per klauw en heeft een homelegatie voor race/rallye dit is een vrij uniek setje wat niet aller daags word aan geboden heb dit set gekocht voor mijn mk1 g60 maar heb het er nooit onder gehad kamaraad van me rijd met dit setje onder zijn golf2 g60 in de rally en remt als een kogel prijs voor dit mooie,s is 850 euro mvg corne 0652591506 Last edited by bivw 16vg60 : 03-11-2008 at 21:52. |
|
|||
|
|||
up serieus mooi setje voor mk1 of mk2
|
|
||||
|
||||
Waar zit dit setje normaal gesproken op?
|
|||
|
|||
heb me laten vertelen dat dit het oude setje van roy koenen is van de wel bekende type1 16vg60 heb ze zelf niet bij roy gekocht
ap zijn rem sets die je veelal op circuit rally enzo ziet, omdat het een homelagatie heeft voor bv cup auto,s. ook had vwm ze onder de golf rallye groep n dat was dit type klauw. jd enzo gebruiken ook alleen ap omdat dit gewoon veel beter werkt als bijvoorbeeld setje 305mm brembo van seat ,heb zelf de 322mm gehad van brembo onder mk2 vr6 von het nu niet zo super remmen dit setje kost nieuw meer als 3000euro is echt gewoon super kwaliteit en weegt haast niks Last edited by bivw 16vg60 : 03-11-2008 at 21:50. |
|
|||
|
|||
Heb ze ook op mijn type 1 gehad. Remt best.
|
|
|||
|
|||
he jan heb jij ook setje ap,s gehad jij had toch die groene mk1 16vg60
|
|
|||
|
|||
Klopt als een bus.
Last edited by Jan de Tuinman : 04-11-2008 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Hmm als iemand nog een kleine variant hiervan te koop weet, pm me ff dus voor 239mm schijven..
|
||||
|
||||
Quote:
en mij voor 256mm schijven..
|
|||
|
|||
effe upie wil bij deze ook zeggen wordt niks meer vast gehouden als er betaald is ist pas weg word beetje moe van mensen die zeggen dat ze komen en dan niet opkomen dagen is dit tegewoordig normaal???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nouja echt uitzonderlijk is het niet meer, je merkt het meestal wel als iemand serieus is of een dromer is..
|
||||
|
||||
Quote:
hij dus niet had een deal met hem dacht ik maar verkocht ze voor hij mij andwoort gaf op de vraag waar ik ze kon ophalen!!!! |
|
|||
|
|||
he rob jij zal vorige week al komen zal ze ruilen tegen de shortshift bel ik jou om te vragen zeggen dat ik nog in amsterdam moest zijn zeg je zie er toch vanaf! wat denk jij die ezel zal zijn eigen nog een x stoten
of is er nog een rob uit amsterdam die een race mk2 op aant bouwen is waar een 2.0 tfsi in moet komen en vr6 subframe eronder hangt je liegt zo hard dat je het zelf geloofd hoe dan ook set word naar belgie verzonde dus mag dicht Quote:
|