|
||||
|
||||
verwarmings problemen
zoals je in de titel kan zien heb ik dus problemen met men verwarming
wat dus niet goed nu de winter der aan komt nu wat is het probleem : ik heb daar straks dus een nieuw warmte element in mijn kachelblok gestoken omdat die andere die er in zat nie opt warmde nu zit die andere er in ik heb 20km gaan rijde in de hoop dat die zou op warmen maar nee het laat me gewoon in de steek de darmen die naar het warmte element lopen worden warm maar het element zelf nie en wat kan dit ligge??? het element dat er in zit nu komt uit een golf 2 diesel is er werkend uitgehaald want ik heb het gevoeld wie kan me helpen ?? grtz kevin |
|
|||
|
|||
Op somige golfjes zit een modificatie,en die wil nog wel eens kapot gaan
Zwart kunstof klep met een slang naar een aluminium klep |
|
||||
|
||||
in dat alu potje zit een klep. haal dit potje er even af en zet de kraan op het aanvoer gedeelte, vanaf de foto gezien het voorste dikke pijpje. je zult dan waarschijnlijk zien dat het meeste water door het dunne pijpje gaat. das nie goed dan komt de warme koelvloeistof dus nooit in de kachelradiator. je kunt dit oplossen door met een platte, redelijk grote schroevendraaier er een beetje in te wurmen. en zo het klepje opendrukken. test het nog een keer, nu moet als het goed is, het meeste water door het dikke pijpje komen. succes! |
|
|||
|
|||
Of heel de zooi er tussenuit halen
|
|
||||
|
||||
thnx voor het advies
mag dat potje er ok gewoon tusse uit ?? |
|
|||
|
|||
Kan er gewoon tussenuit
Er zijn ook modelen zonder |
|
||||
|
||||
ziter nog genoeg kvs in?
|
|
||||
|
||||
jaja hij zit vol en circuleerd goed rond
|
|
||||
|
||||
ik had dit mankement ook.
blower blaast wel goed, maar warm worden ho maar. heb toen op de sloop een motortje voor 15 euro gehaald= opgelost. |
|
||||
|
||||
ja ik ga nu zien of het opgelost is met het gene da ze hier bove hebben gezegt en als het dat nie is dan zalk zo'n motorke gaan kope
|