|
|||
|
|||
golf 1 diesel 1978 orgineel NL
Hierbij bied ik wegens te veel projecten aan mijn orginele golf 1 diesel van 2-1978.
Deze golf verkeerd in goede orginele staat. Van buiten zeer netjes, geen roest en of deuken. Originele kleur: Manila grun. De golf heeft een orginele 1.5 diesel. Van binnen is de golf ook zeer netjes, alle oude opties zijn nog aanwezig zoals radio cover plaatje, de oude gloei sticker op het voorruit, mooie orginele hoedenplank zonder gaten. Aangezien de golf van 1978 is kan men apk keuren om de twee jaar!!! De motor heeft een nieuwe distributieriem, v-snaar, alle filters etc. Deze golf heeft tien jaar binnen gestaan bij een autohandelaar in de showroom. De golf dient nog af gebouwd te worden. De volgende punten moeten af gemaakt worden: Brandstofleidings, remmerij nakijken (heeft tien jaar stil gestaan). Motor heb ik aan de praat gehad, maar heeft tien jaar stil gestaan. De uitlaat vastzetten en achterdemper vervangen. Met relatief weinig inspanning heeft u een super golf 1 diesel, welke steeds schaarder worden en vooral in deze toestand!!!! Voor verdere vragen gelieve te bellen ipv mailen Voor het gemak en foto's http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...&fta_ind=8&fs=1 |
|
||||
|
||||
prijs verplicht
|
|
||||
|
||||
2600,-
|
|
|||
|
|||
ja sorry 2600,- voor deze mooie wegenbelastingvrije golf1
|
|
|||
|
|||
UPDATE ZATERDAG 18/10/08
Remmerij is vervangen. Achterste wielremcilinders nieuw, nieuwe remleidigen en remslangen. Uitlaat is er nieuw onder gekomen! En de brandstofleidingen zijn vervangen. Dus de motor is nu lopend te horen! Hij loopt wonderbaarlijk goed en heeft geen carterdruk! De brandstof moet alleen nog even goed worden afgesteld! Nu nog de puntjes op de i en u heeft een oldtimer voor jaren! Things to do gordels inbouwen zijn wel aanwezig, ruitensproeier aansluiten, claxon aansluiten. De kleine dingen dus! |
|
||||
|
||||
Inruil van een Astra G 1.7 DTI bwj 2000 mogelijk?
Mocht je geintreseerd zijn, doe dan even een pm'tje! Mvg Jeroen |
|
|||
|
|||
Quote:
Check PB Jeroen |
|
|||
|
|||
Verkocht!!!!!!!!