|
|||
|
|||
ATS classics opmaken
Hallo, vandaag een setje ATS classics 13" 6j op de kop kunnen tikken.
Ik had ze graag opgemaakt en in het midden zwart gekleurd zoals deze Hoe begin ik aan zoiets? Alvast bedankt! Ken |
|
||||
|
||||
Ik weet niet in wat voor staat de velgen zijn, maar om te beginnen kun je ze gaan ontlakken. Er zijn bedrijven die dat doen, en je kunt er bij de bouwmarkt spul voor halen.
Als ze ontlakt zijn moet je waarschijnlijk het e.e.a. schuren. (bij de delen die je wilt gaan polijsten: de korrel steeds fijner nemen) en natuurlijk afplakken en spuiten of laten spuiten Succes
|
|||
|
|||
moet ik opletten met welke ontlak producten omdat het lichtmetaal is? en vermoedelijk ook een speciale grondverf gebruiken?
grt, |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32478
Check dit eventjes. weet je meteen hoe je moet polijsten. Als je het echt mooi wil hebben moet je ze laten spuiten. en anders is het mooiste/beste om ze met 2componenten lak te spuiten. (met compressor) Je kunt ook gewoon bij de bouwmarkt een spuitbus grondlak/sprayputty/filler halen en een spuitbus zwarte lak. is vele malen goedkoper, en als je niet tevreden bent laat je ze als nog doen! Onder wat voor auto komen ze eigk? En zit daar een schroefset onder?
|
||||
|
||||
waarvoor moet er een schroefset onder de auto zitten voor deze velgen?
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Onder deze golf komen ze
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=46764 met 175/70/13 bandjes erop zodat ik altijd naar de technische keuring kan met deze set, later volgt vermoedelijk nog wel een ander setje schroefsetje komt er natuurlijk ook onder bedankt, |
|
||||
|
||||
mooie golf!!! bandjes zijn wel wat hoog he?! maar goed... kijk uit met omlaag schroeven dat je aandrijfassen niet aanlopen. daar heb ik al bijna last van met m'n 14inch.
succes en ik ben benieuwd naar het resultaat!
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad: moet dat?
|
|||
|
|||
Nouja, ziet er wel dicker uit dacht ik zo. maar jej zegt ook dat het voor de technische keuring is. maar dat begrijp ik niet helemaal.
Lepel je deze velgen alleen onder voor de APK. Omdat je met een andere set niet door de apk komt of Denk je dat je met deze samenstelling altijd zonder gezeur door de apk komt. Ik heb op me polo 7j voor 8j achter met 175/40/13. 80/60 verlaagd. en het enigste dat moet worden aangepast om door de keuring te komen is met software op het motormanagement. Dus kwa ophanging en velgen enzo is er nooit een probleem. |
|
|||
|
|||
Maar hier in Belgie is dat het eerste waar ze over vallen op de TC (technische controle)
Aangezien ik wat in het 4X4 gebeuren meedraai (defenders) weet ik dat ze er hier erg streng op zijn (bandenmaat, lastindex en snelheidsindex) Ik heb deze set ats'en nogal goedkoop gekocht vind in ivm de (vraag)prijzen die ik anders tegenkwam De bandjes die er nu onderliggen zijn verduurd; scheurtjes in de flanken. Dus ik dacht op deze 6J's de juiste bandjes (in winterprofiel) en tegen de volgende zomer een ander setje velgen/zomerbanden grt, |