![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo Billy hier
zoals jullie weten ben ik in het bezit van 2 golfjes: een blauwe golf rallye en een witte golf 2 1300 hier mijn white wave project: ik heb helaas geen foto's meer zoals ie was zoals ik hem kocht maar hij was standaard dus zegt genoeg ![]() dit is de staat zoals de auto nu is ook heb ik de kenteken plaat verwijderd vond ik net wat mooier staan ![]() ![]() ik heb in de koplampen / knipperlichten en in de mistlampen stadslicht zitten ook de bbs rm velgen er maar weer onder ![]() ![]() achterkant niet zo veel aan gedaan moet ook niet ![]() een foto van iets veder af ![]() ik ga nu weer veder aan de binnenkant daar komen nog foto's van heb er al een gti 16v interieur in zitten komt uit een golf 2 special ( oak green ) het dashbord van die rallye komt erin en nog wat kleine dingen !! tot de volgende keer !! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() voor wielen iets smaller en hij is af
![]() gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd voor wieltjes iets smaller en die heldere verlichting er uit. Verder is het een heel net apparaat zoals ik het zie. WIT IS THE SHIT....!!! ![]() Suc6 Lars
|
||||
|
||||
![]() Blijft mooi dat wit, vind het helder wel staan bij het frisse wit!
|