![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een golf 3 gti in onderdelen
het is een 3-deurs motor: 2000 cc 8v +- 131 000 kms: prijs +- 600 euro Mistlichten met kabelboom en schakelaar: +- 75 euro (verkocht) Electrische spiegels: 75 euro Deuren: 30 euro per stuk Motorkap: 30 euro abs lampje met kabelboompje: 20 euro dakhemelverlichting: 10 euro originele zwarte achterlichten: 40 euro achterbumper: 40 euro wit-rode achterlichten: 50 euro embleemloze grill: 30 euro klaarglasmistlichten (nieuw): 30 euro reflectors wit (nieuw): 20 euro ruiten: 15 euro per ruit tellerbak: 50 euro mfa hendels: 50 euro achteras: +- 175 euro sportstuur: 40 euro Chroom stuurnaaf: 50 euro Uitlaat: 75 euro collector: 75 euro ... Ofwel de ganse wagen voor 1000 euro ... Je vraagt maar wat je nodig hebt, de prijzen zijn bespreekbaar. Dit zijn enkel richtprijzen Grtz Last edited by dafke : 30-01-2009 at 01:06. |
|
|||
|
|||
![]() en hier zijn foto's
maakt het wat duidelijker ![]() dashbordonderdelen: ![]() Sportstuur: ![]() Chroom naaf: ![]() Kapjes verstelbaar stuur (linkerzijde) ![]() Kapjes verstelbaar stuur (rechterzijde) ![]() Wit-rode achterlichten: ![]() Embleemloze grill, gti koplampen (verstelbaar met schakelaar en kabelboom), mistlichten, bumper, motor, ... ![]() Grtz |
|
|||
|
|||
![]() en hup
vragen maar ![]() grtz |
|
|||
|
|||
![]() embleemloze grill verkocht
grtz |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de onderdelen op te halen?
|
|
|||
|
|||
![]() kofferbakmat? heb je die ook?
|
|
|||
|
|||
![]() @pedaalemmer: ik ben van Kampenhout (Vlaams-Brabant België)
@mkIII, deze heb ik nog Als het niet te groot is, kan ik eventueel verzenden. Grtz |
|
|||
|
|||
![]() en hup
grtz |
|
|||
|
|||
![]() wit-rode achterlichten verkocht
embleemloze grill verkocht |