|
||||
|
||||
VW Derby 2f (polo)
Ik was op zoek naar een dagelijks autotje
vanalles tegengekomen tot ik deze te koop zag staan op het net. een derby 2f original kenners weten waarom wetende dat men broer zijn langdurig project een derby 2 is met ombouw naar dit dus meteen aangekocht ook al is er werk aan is een waalse auto bj 93 (klopt niet helemaal is gebouwd in 91 en eerst ingesch. op 93 (showroomauto)) een 1.3 en in een leuke kleur. alvast paar foto's zoals je ziet heb k porsche cookies gekocht via adabtors pasklaar hier een slechte photoshop velgen dan laten stralen dan schuren schuren (vanbinnen buitenkant + loopvlak helemaal dus ) grondverf erop en dan de rand op de buitenkand stoorde me dus deze helemaal weg geschuurd er was zon rand aan gelak de binnekant en zo zijn ze nog steeds
Check mijn webwinkel Last edited by Golf-classic : 19-07-2006 at 23:37. |
|
||||
|
||||
dan de andere goodies
zo komen er geen spiegels op dus nieuwe spiegelloze kapjes zo goed als nieuwe schroefkit van fk (hoogte + hardheidd regelb.) zodat k goed laag kan gaan ook nieuw stabi voor vanonder gekocht(zit tussen de draagarmen) (ggen foto ervan dan donkere koplampen gekocht ook nieuw embleemloze gril van jom de motor heeft beging van een jion du culasse dus ineens alles aanpakken kwa onderhoud zo staat ie nu , in afwachting van me mechanieker dan nog een extraatje er komt xenon in men derby hier 1 lamp snel geinstalleerd ( de donker koplamp) porsche klinken ( 1 al reeds in de rapte opgeblonekn (nog niet goed (lichte krasjes nog in)) nieuw soundstream compe set van van gogh dus zo was men deurpaneel en zo werd het dus gewoon zelf een plankjes op maat gemaakt en met stof overtrokken zodat nog wa proper is hoop hem tegen mania beetje naar men zin te hebben af zal hem nog ni zijn maja de auto word dus helemaal aangepakt pinkers weg antenne gaatje weg bluts rechterkant weg wielkassen aanpassen koffer vlak proper driehoek raampje links en van die kleinigheden lijsten blijver eraf opzei (bult in wielkas mss wegwerken) en bumpers lakken + vanvoor cleanen en een uitlaatlijn van supersprint
|
||||
|
||||
thermostaat huis en heel shit moet ook vernieuwd worden
paar sfeer pics nu moet menne cullas laten vlakken als iemand een adresje weet wel in het antwerpse
|
||||
|
||||
owkee paar weken voor vw mania te gaan <_<
en men auto stond nog zo goed als orgineel na dit weekend staat hij er zo bij voorbumper gecleaned ( sleepoog weg, nr plaatuitsparing weg, lijn in bumper weg, mistlampopeningen weg) omdat ik alle plastiek lijsten rondom heb erafgehaald ( en eraf blijven) zit ik op men achterflank met paar bulden enzo dus bij deze is dat langs 1 zijde al weg gewerkt wielkas rand omgeplooid en iets uitgeklopt dus er komen geen porsche ats onder ik ga voor 13 ers gaan
|
||||
|
||||
je pakt het goed aan!
mooi hoor!
|
||||
|
||||
paar sfeerpics
de remmerij voor en achterin word ook vernieuwd en wat opgekuist
|
||||
|
||||
de rempompjes achterin worden ook vernieuwd
uiteraard alles van vw wat heb k nu nog niet vernieuwd picje van de rm's
|
||||
|
||||
grote plannen en schiet lekker op zo! gaat helemaal goedkomen volgens mij
|
|
||||
|
||||
een foto van de kofferklep
deze was al reeds gemaakt voor men broer zijn derby 2 extreme project maar zal nog jaren duren dus neem k ze in beslag
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit!
|
|
||||
|
||||
en jawel te straks men gerevisserde en gevlakte cullas al gaan oppikken
is vroeger klaar dan verwacht sfeerpic en langs 1 kant al de remmen gestoken met gekuiste en gespoten klauwen en een pic hoe ze eruitzagen
|
|||
|
|||
Ziet er echt helemaal top uit dit.
Suc6 met de werkzaamheden. |
|
||||
|
||||
maar dit is er vandaag gebeurd
pff mag wel wa frisser worden ze achterflank + heel zijkant in grondverf incl voorste gardeboe
|
||||
|
||||
Ben je niet bang dat je kleurverschil gaat krijgen? Of wat is de bedoeling precies? Ziet er verder erg netjes uit, alleen zou ik die cookie cutters eronder later
|
||||
|
||||
geen nood
de wagen word helemaal opnieuw gespoten dus alle kanten en dak dus compleet in dezelfde kleur uiteraard omdat ons kot iets te klein is om prefect een heel wagen in grondverf te zetten moeten we dit in stukken doen dus nu gaan we da wagen draaien en de andere kant bewerken 1 kant waar de wielkassen uitgeklopt zijn enzo ga ik niet rijden ze
|
||||
|
||||
jep nog steeds warm
ideaal om te lassen he steven :P of met ne gasbrander te werken :P maja van zweten ga je ni dood paar pics van vandaag dus we zijn naar de andere kant opgeschoven pinker + antenne gat dichtgelast en glad geslepen met zon weet k veel apperaatje op lucht bultjes die in de weg zitten al bijgeklopt achterpaneelke zo staat hem nu nu moeten we naar een verjaardag en morgen vw ranst
|
||||
|
||||
gaat goed vooruit!
|
|
|||
|
|||
Je schiet lekker op zo in korte tijd.
Knap werk moet ik zeggen. |
|
||||
|
||||
Ja gaat best lekker zo heb ik het idee
|
||||
|
||||
ja die 15 ers bbs gaan wss de verkoop in denk k
allee zijn nu de verlopige wielen hoor maar op langer termijn ga ik normaal de deze steken 13 is het cijfer op plat te gaan hij moet schuren de wheels iemand die ze kent mat zwart met rand bling (men idee?) leuk of bah