|
||||
|
||||
mag dicht, ik hou em,nog paar maand en oldi
hey
na veel gepalaver en getwijfel ga ek tocch men audike dan maar te koop zetten (met heeeeel veel spijt int hart ) maar ja da zeggen ze allemaal é, het gaat dus om audi 80 1600 diesel van 1984 (dus volgend jaar oldtimer é), kverkoop em doordat ik firmawagen heb en mits den audi men "daily" wagen is, eerder monthly maar kom,ik doe er te weinig km's mee en men oldtimer jettake is bijna klaar en ga die als enige auto houden. dusssssssss motorke heeft in de 216.000 km nu maaaaaaaar snort als een poezeke, start van de éérste tik, draait netjes en rijd goed dus kan er wel een paar 100.000 meer aan,doet een 1200 km met volle bak bij normaal rijgedrag, zijn veel dingen al vervangen zoals de remmerij, kleppendekseldichting,carterpandichting,distributi eriem,alternatorriem,alle filters en de motorsteunen (zal nog wel wa dingskes vergeten zijn. hij staat op verlaagde vaste kit -60 rondom van V MAXX (plaatsings en goca attest zijn erbij), bijna nog geen km's gedaan, in verkoop gaat ie wel terug op zen stalen velgen met heeeeel goei bandjes,komt ook terug origineel stuur in en radio,matten gaan er ook nnog uit, steken ook voorlichten van ne coupe van 84 in (kenners weten dat die al sirieus zeldzaam zijn) en ne coupé voorbumper,middenconsole met 3 meterkes, zwarte sky hoedenplank en zo. de enige minpuntjes zijn dat de bestuurderszetel doorgezeten is (ni kapot, gewoon terug opvullen) en lak ni 100 procent meer. hij heeft me nog nooit in de steek gelaten (heb em perfect onderhouden en meer) en rijd zeer goed en eigenlijk nix slecht aan, één roestplekske op de deur, deukske maar is uit te drukken (lak is ni gebarsten of zo). de prijs voor deze zeeeeeeer goede wagen van toch al 24 jaar oud, dus volgend kjaarook oldtimer is minimum 2200 euro dus ni voor nen appel en een ei sorry dus geen funbiederkes. is altijd blanco gekeurd, dus KOM ZIEN EN OVERTUIG UZELF originele voorlichten zijn er ook bij en originele veren en veerpoten ook, staat in garage dus altijdd droog gestaan. wil eventueel ruilen tegen JETTA 1 + OPLEG, KEVER NIET ROT ook of eventueel GOLF 1 CABRIO OLDTIMER prijs is dus 2200 euriekes é greetz Ronald Last edited by audi dude : 20-12-2008 at 10:52. Reason: mag dicht, ik hou em |
|
||||
|
||||
kom op zeg, maak es een fatsoenlijke advertentie met vraagprijs, anders gaat hij de prullenbak in....
|
|
||||
|
||||
beter????
en nog enkele fotokes greetz Ronald Last edited by audi dude : 30-01-2008 at 15:23. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is inruil van een 81'er 4-deurs Jetta TD mogelijk?
|
||||
|
||||
Quote:
anders moet je me wat fotokes van de wagen en wa algemene info sturen en in welke staat is is greetz |
|
||||
|
||||
hop
|
|
|||
|
|||
Is deze wagen handgeschakeld?
Groeten, Anton Dekker. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
advertentie is wel erg oud....waarschijnlijk al verkocht.
|
|
||||
|
||||
nope ,staat hier nog, moet er gewoon mijn prijs voor hebben, heb al onozel biedingen gehad maar gaat ni voor minder weg
om ff op uw vraag te antwoorden, ja is handgeschakeld, is nen diesel, 4 vitesse + economy, dus 5 vitesse is in zeer goede staat, zo goed als geen roest, enkel plekske op de deur en deukske, ook nix ergs er zo uit te halen ik zou em gewoon is nieuw laagske lak geven prijs is 2100 zonder de BBS en 2300 met ruile tegen propere goeie jetta 1, kever of golf 1 cabrio oldtimer kan ook nog enkele recente fotokes zoals ie nu staat samen met mene jetta greetz Ronald Last edited by audi dude : 03-09-2008 at 16:36. |
|
||||
|
||||
upperdepup 2000 op de originele wielkes, 2200 op de velgen
greetz |
|
||||
|
||||
upsie
|