|
||||
|
||||
Golf MK1 technisch aanpakken
Ik heb in de planning om de Golf MK1 technisch aan te pakken.
Wat wil ik gaan doen : 1. Nieuwe complete uitlaat met een spaggetie spruitstuk. 2. Scherpere nokkenas monteren. 3. kop demonteren en reviseren. 3. Alles slijtende delen nakijken. 4. Nieuwe distrubitie monteren. 5. Vloeistoffen vervangen. Mijn vraag aan jullie. Waar kan ik een spaggetie spruitstuk bemachtigen van een 1.6? Nieuw of gebruikt maakt niet zoveel uit. En hebben jullie nog tips waar ik eventueel op moet letten of beter meteen kan meenemen in de grote technische onderhoud.
|
||||
|
||||
Kijk eens bij onze adverteerders, die kunnen tegen erg scherpe prijzen nieuwe leveren
|
|
||||
|
||||
Pak de remmerij gelijk ook aan als je toch alles open hebt liggen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie tip, maar die bedoelde ik ook al met slijtende delen nakijken. Ik ben wezen bellen maar ben bang dat een spaghetie pijpje moeilijk wordt voor mijn 1600
|
||||
|
||||
wat voor type 1.6 is het dan? want ik heb er eentje gehad voor een 1.6 eg en die waren gewoon uit overvloed leverbaar.
http://link.marktplaats.nl/202943246 Last edited by jetta1600gti : 28-10-2008 at 18:11. |
|
||||
|
||||
1.6 gti??? Daar past ook gewoon een spaggeti op van een 1.8 gti dat maakt volgens mij helemaal niks uit!!!
|
|
||||
|
||||
Als ik jullie toch niet had
Dan ga ik deze maar gouw halen binnenkort. Iemand nog suggesties over de rest van de uitlaat? Ik had het zo in mijn hoofd, nieuw spaghetti spruitstuk er op plus een nieuwe vervangings pijp tot de einddemper en dan een leuk sportdempertje eronder. Of is het verstandiger om dan toch een andere tussen stuk te halen met een grotere diameter pijp? Het is niet zo dat ik echt voor de pk's winst ga, maar had in mijn hoofd een motortje die net even wat meer doet dan standaard. Ik heb trouwens een 1600 LS volgens mij. Het is een automaat.
|
||||
|
||||
Naar mijn weten passen alle 8v spaghetti pijpjes op jouw blok, van 1.5 tot 2.0 liter
|