|
||||
|
||||
Motorblokje
Heej,
Het is voor mekaar, een tijdje eigenlijk al, de motor van de Golf is definitief in puin. Ik ben dus voor de witte op zoek naar een ander blokje. Het hoeft niks bijzonders te zijn, als het maar werkt en compleet is. Er zit nu een 1.3 in met een 5-bak, en ik zou het fijn vinden als ik een blok kon vinden dat hier plug en play in kan worden gezet zonder eerst allerlei motorsteunen en subframes om te moeten zetten... smallblockje dus. Bij voorkeur in de omgeving van Sittard, maar misschien dat het in de buurt van Arnhem ook nog wil lukken als ik daar ergens een plek vind waar ik er aan kan werken. De pizzaria waar de auto nu voor staat zal het niet zo waarderen als i bij hun op de parking de auto uit elkaar ga halen namelijk. Degenen die weten wat de auto me in aanschaf heeft gekost snappen dat ik voor het blok niet de hoofdprijs wil betalen, degenen die me kennen weten dat ik sowieso niet graag veel betaal. Smallblocks worden met de vleet de kliko ingegooid, dus ik ga geen 200 Euronen voor 35kW betalen of iets dergelijks. Bak en kabelboom zijn in feite niet nodig zolang het blok op mijn bak en boom kan worden geplakt. 5 Bak, nieuw model kabelbooom, huidige motor = GI (Geen Idee). Heb je iets liggen, laat het me maar even weten. Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
En up!
|
||||
|
||||
Sloop bellen, die hebben er vast.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik al gedaan, maar daar ben ik meer dan 200 euro kwijt voor een blokje. Op 't forum staat al een blok voor 350 te koop... met een goede Golf er aan vast. Bovendien krijg je dan zo'n blok met alle slangen en kabels en dergelijke doorgesneden en weet je niet in hoeverre het te vertrouwen is.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
polo met motor
voor gratis, kan je ook nog proefrijden.. Busje lenen motor demonteren en de rest naar de sloop.. Of je rijdt de auto naar een plek waar je de motor kan demonteren.
|
||||
|
||||
Ruben en Martiepartie, thanks.
Heb met beide contact opgenomen.
|
||||
|
||||
mocht je de polo gaan slopen, dan zou ik graag de optie hebben op de rest van de delen. Wil je ook wel helpen demonteren. Kan nog een hoop troep gebruiken;
remmen/banden+velgen/grille/motorkap/spatborden etc..
|
||||
|
||||
Quote:
Komt in orde.
|
||||
|
||||
En we zijn nog steeds op zoek...
Als iemand een gerashte Golf 2 in de bingo heeft die voor weinig weg mag, die niet meer te redden is, maar die wel nog een werkende motor heeft, hoor ik dit ook heel graag. Liefste wel iets dat nog enigszins mobiel is, of in de buurt van Sittard staat.
|
||||
|
||||
zoek je nog een motor??
|
||||
|
||||
Ja, zoekt tie nog. Maar hij wist nog niet helemaal zeker wat hij er niet mee wilde, maargoed voor een mooi prijsje is Breadfan vast wel te verleiden, haha
|
|
|||
|
|||
He,Chris ik heb nog wel een blok staan
NZ |
|
||||
|
||||
Wat hebben jullie staan, en wat moet het kosten?
In welke staat, hoe compleet?