|
||||
|
||||
sven86c
hey hallo,
ik ben dus sven86 en woon in veendam en jawel (mijn vader) heeft een polo classic uit 89 ikzelf ben bijna 16 maar al heel lang ,,volkswagen verruckt" ikzelf sleutel ook veel aan het polootje hij is vorig jaar overgespoten in de originele kleur Tornadorot. 15"van golfje 2 en wat kleine dingetjes zoals gepolijst wolfsburg stuurtje enzo MVG SVen Last edited by sven86c : 24-08-2008 at 18:29. |
|
||||
|
||||
welkom hier! polo ziet er wel leuk uit. hmm nog meer dan 2 jaar wachten voordat je ermee mag rijden
grtz.
|
||||
|
||||
polo ziet er zeker leuk uit. tis alleen wel hoog water daar in de polder..
maarre.. willcomen
|
||||
|
||||
haha jah hij moet alleen nog wat naar beneden..
zit nu 40/40 onder van ABT van die paarse veertjes alleen ze zakken voor geen meter schijnt normaal te zijn bijn die veertjes? wie kan mij zeggen tot hoever ik normaal kan gaan met deze bandjes/velgen verhouding? 195/45/15 en me vader nog normaal over drempels kan Sven, |