![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik heb voor nu scirocco 16v klauwen (girlings 54mm) en achter gewoon de originele trommels gemonteerd...
De klauwen zijn gereviseerd, de hoofdremcilinder en rembekrachtiger is nieuw en de schijven en blokken zijn nieuw, en achter nieuwe wielremcilinders en remschoenen... Kortom, ALLES is nieuw... MAAR: Het ontluchten ging erg moeizaam, ik krijg nauwelijks druk op het systeem en uiteindelijk kwam er wat druk... Alles is ontlucht want er komt nergens geen lucht meer, alleen maar remvloeistof, maar mijn pedaal is erg laag en voelt niet strak... Hoe kan dit? |
#2
|
|||
|
|||
![]() heb je alleen het laatste kleine stukje druk ?
welke hoofdremcillinder heb je gebruikt ? Wat je ook kan proberen is bij ieder wiel de rubberen remslang dichtknijpen met een griptang. Ik had ook iets soortgelijks met 16v remmen onder me caddy. geen lekkages en alleen de laatste paar cm kreeg is wat druk, hebben het een keer of 4 ontlucht door verschillende personen maar dit maakte niks uit, lekkage was ook nergens te vinden. Toen kreeg ik van iemand deze tip en toen bleek dat er 1 achterremklauw stuk was
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Achter zitten nieuwe wielremcilinders (heb achter trommels) en voor gereviseerde klauwen...
Hoofdremcilinder en bekrachtiger zijn wel anders/groter (iig de bekrachtiger) en kreeg de tip om de remzuigerdrukstang (van pedaal naar bekrachtiger) groter te maken, die kan je als het goed is stellen... iemand daar ervaring mee? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Opgelost...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() wat was het nou..?
__________________
Polo 9N3 '05 1.4 TDI chipped by JD Engineering |
#6
|
|||
|
|||
![]() onderdrukpomp?
mvrg |
#7
|
|||
|
|||
![]() Niks, check mn andere topic!
|