|
|||
|
|||
verlof franse kust met mijn cabrio
hallo,
we zijn met de cabrio op verlof geweest en zoeen 1800km gedaan even voor de mensen die het wille weten boulonge-sur-mer touquet le crotoy --- criel-sur-mer dieppe laplage+quibeville ---- etretat hongfleur ----- deauville lion-sur-mer cotterville(montgomery,hillman Dday ) ------ parijs boulogne des bois en nog een paar fotokes even een stop en dan op naar frankrijk ergens aan de kust onze eerste stop bouloge-sur mer dit gaat maar om een vw in de grond te stekken en dan nog een beetje van overal haventje onze eerst kamping aan de kust onze 2de kamping recht aan de zee en dit moes elke keer in de cabrio dit was onze 3mee rijder van de cabrio die was echt groot aan de zee motel echt super gezellig van aan de bunkers kwam ook nog een nl tegen met een leuk busje zelf eten maken en nog een paar van parijs en toen waren we trug thuis |
|
|||
|
|||
leuk tripje !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Inderdaad, en een uitgebreid verslag!
En ik vind je vriendin een leukere lach hebben dan de Mona Lisa!
|
||||
|
||||
ik ziet het al. 2 tenten.
de bokken van de geiten gescheiden houden he