|
||||
|
||||
Hight's new ride
Gister een mk1 pirelli gekocht, van jan 1984.
hierbij wat foto's rijd erg lekker, heb alleen 1 probleempje kwam k achter, er komt water in de kofferbak, lijkt rechts achter vandaan te komen, iemand idee wat dat kan zijn? mvg Mike Last edited by Hight : 28-07-2008 at 08:44. |
|
|||
|
|||
Strakke Pirelli . Water in de kofferbak kan door je wielkast heen komen, is een bekend roestpunt. Er willen dan nog wel eens gaten ontstaan rond je hoedeplankdrager en de bevestiging van de gordels achterin.
|
|
||||
|
||||
sow wat een onwijs strakke bak zeg
Misschien dat je kit/taperand bij de achterlichten niet helemaal waterdicht is en er daar water naar binnen komt ? Even uithalen en nieuwe kit/tape tussen doen. Dit kan je gewoon bij de automaterialenzaak halen.
|
||||
|
||||
roest lijkt me sterk, deze is toch net opnieuw opgebouwd?
Je kan kijken naar je achterraam rubber, misschien dat die niet helemaal goed zit... Als het goed is zit er wel een afwaterings gaatje in je reserve wiel bak
|
||||
|
||||
na die gaten zijn er nog niet, ging kijken bij t reserve wiel en toen zag ik het dus meteen alles droog gemaakt, mat eruit en die ligt nu te drogen.
heb ook t idee dat t door me wielkast komt ja, zal m na de vakantie eens verder inspecteren. mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt is idd opnieuw opgebouwd en dat gaatje in t midden van de reserve wiel bak zit er idd. dacht eerst dat t daardoor kwam eigenlijk, maar na die regen van gisteren zag ik dat t opnieuw nat was. mvg Mike |
|
||||
|
||||
Nice Pirelli!!! Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Super
|
||||
|
||||
Hij lekte bij mij via het rechter achterlicht. Ik heb het achterlicht er toen met een kitrups die origineel bij een Audi 80 voor het achterlicht gebruikt word gemonteerd. Toen was ik ervan af.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, ik ga wel ff iets moois maken om te zorgen dat ie nu weer dicht blijft! Verders erg lekkere auto, schakelt goed, niks op aan te merken. mvg Mike |
|
|||
|
|||
mooie wagen hoor
|
|
|||
|
|||
Hele mooi mk1 !!
Succes ermee.
|
||||
|
||||
Mooie pirelli, wees er zuinig op!
|
||||
|
||||
Hele mooie auto!
Als je met kit aan de gang gaat bij de achterlichten dan moet je geen gewone sileconekit gebruiken maar ruitenkit! Let wel... de ruitenkit voor ruiten die in rubbers gemonteerd worden. Deze kit blijft zacht waardoor je de achterlichten altijd weer kunt demonteren indien noodzakelijk. Ik vermoed dat hier het probleem zit. Bij een flinke bui stroomt er veel water van het dak af, door de watergoot onder de achterklep, langs de achterlichten naar beneden. Schroef de lampen er uit, maak de rubber afdichting en het aansluitende deel op de auto goed schoon, leg een dun kitrupsje op het rubber van het achterlicht en monteer deze weer. Waarschijnlijk ben je binnen 10 min. van je probleem af.
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de tip. mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Mike, ben blij dat ie je bevalt en dat je hem fijn vind rijden Vind het lullig dat je water in je kofferbak hebt, heb er zo m'n best op gedaan...... Denk dat je dat moet zoeken i.d.d. bij het rechter achterlicht. Ik herinner me dat die inderdaad met kit erin was gezet, en dat heb ik bij het monteren niet meer gedaan omdat het rubber mij wel goed leek. Hoop dat je er verder veel plezier van hebt gozer, en wees er zuinig op he |
|
||||
|
||||
Anders even in de kofferbak gaan zitten terwijl een hulpje met de tuinslang aan de gang gaat, dan zie je vanzelf waar het water binnen komt.
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt mij idd de beste oplossing. Zeer mooie Pirelli by the way
|
|||
|
|||
Nette wagen, en mooie verse einddemper
|