![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey guys. I hope some of you can help me with this quick question.
I may be picking up a 1997 Golf 3. The engine has a broken cam belt. How big is the risk of damages to the valves and pistons in this engine when the cam belt snaps? Ik hoop dat jullie kunnen helpen met dit snelle vraagje Ik kan een Golf3 uit 1997 kopen met een gebroken distributieriem Hoe groot is de kans op interne schade aan zuigers en kleppen bij dit type motor?
If you have a 5 cylinder, you don't need a stereo. 1999 Audi A6 quattro 1990 Volkswagen Golf CL Syncro 1987 Audi Coupe quattro Last edited by Tjaap : 24-08-2008 at 12:28. |
|
||||
|
||||
![]() problably some damage to some valves, depends a bit on when the belt broke. During idling( don't know if i use the correct term, my english isn't that good) or while driving.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb op verzoek van Per hem ook even in het NL gedeelte geplaatst want hij had nogal haast iv met aankoop van de auto..
wist zelf ook niet of het een vrijloper was, dus ik zal jullie antwoorden wel vertalen voor Per
|
||||
|
||||
![]() Kans is aanwezig dat er geen schade aan kleppen en zuigers is.
Kleppen kunnen de zuiger raken, maar heb het zelf al een paar keer gehad dat er niets geraakt was.
|
||||
|
||||
![]() kleppen kunnen krom/afgebreken
zuigers krijgen een tik boel moet weer op tijd gezet worden. |