|
||||
|
||||
oude bekende -- nieuwe daily, audi Fox GTE USA
Ik dacht laat ik toch maar een topicje openen voor mijn nieuwe daily want ik vind het zelf een zeer leuke auto en er zijn vast nog mensen die hem nog wel kennen.
Het schijnt ook nog wel een bijzonder ding te zijn volgens de oude eigenaar en dat wilde ik graag met jullie delen,mischien altijd makkelijk voor wat onderdelen of andere adviezen. Ik had al fotos geplaatst in mijn verlagings topicje van de type b1 maar ik vond deze auto wel een topicje waard. nou ik hoor wel wat jullie er van vinden en de plannen zijn niet bijzonder alleen dikke wielen en zakken met die hap gr pieter.
Fryske vw Ryder Last edited by monark : 13-03-2011 at 22:26. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat een ruig ding !
|
||||
|
||||
cool! wist niet dat die er ook in station waren!
|
|
||||
|
||||
apart is het zeker ja...
vin ut wel gaaf!
|
||||
|
||||
Quote:
he Gerben het is wel een leuk ding maar nou moet je niet overdrijven hoor ik ga hem technisch in orde maken zoals wiellagers,remmen vervangen ,reviceren en grote beurt dan naar de rdw en voor apk en mischien wat kleine laswerkzaamheden doen maar verder blijft hij zo op verlaging en wielen na. gr pieter.
Fryske vw Ryder Last edited by monark : 13-03-2011 at 23:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja heeft wel wat he, het gekke ding heeft, (had) ook nog 110 pk 1.6 benzine k jetronic motor vergelijkbaar met de golf 1 GTI motor schijnt,maar ik moet hem eerst maar eens goed bekijken als ik hem thuis heb. gr pieter.
|
||||
|
||||
nieuwe daily?de bus is toch niet weg? als ik weer wat remmen moet vervangen zeg je het maar
|
|
||||
|
||||
Erg geinig ding, idd. Fijne 5 pitter erin en gaan.
|
||||
|
||||
Cool thang!
|
||||
|
||||
Hey, da's zeker een oude bekende! Cool!
|
||||
|
||||
Oh... toch maar niet! Hij echt TE Leuk
|
||||
|
||||
Quote:
toch bedankt voor deze aankoop,zonder jou had ik het niet gered gr pieter.
|
||||
|
||||
Quote:
neeeh de bus gaat zeker niet weg,is hilda haar daily. dit word mijn daily .....anders moest ik hilda altijd vragen of ik haar auto wel mocht gebruiken en daar was ik zat van gr pieter.
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik weet het is geen S4 maar ik vond hem wel apart en begin er nu al plezier van te krijgen en dan heb ik hem nog niet eens thuis gr pieter
|
|||
|
|||
mooie ''schuurvondst'' Pieter
Gefeliciteerd,en heel veel plezier en veilige km's met deze nieuwe aanwinst |
|
||||
|
||||
Quote:
en nog minder van gemaakt dan de Rallye geloof ik dus dan de rallye maar te koop
|
|||
|
|||
Quote:
ik zeg niks |
|
||||
|
||||
ach ja zo'n golf 2 met 4x4 is ook niet alles natuurlijk, toch Guido?
Leuke aparte aanwinst, en een geschikte daily zo'n station.
|
|||
|
|||
Quote:
Nuuh.....niet veel aan nee...... maar ja het zit er nou eenmaal op he....... dr af slopuh doe je ook niet zomaar ff he...... |